  • 11. Data: 2010-11-26 07:47:02
    Temat: Re: OC a moze OC/AC w mBank?
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    > w mBank 450zl OC lub 880zl OC + AC ( AC nie obejmuje kradziezy ) ale o to
    > sie nie martwie - mam blokade skrzyni biegów , immibilajzer , alarm z
    > czujkami ruchu , ukrytym wylacznikiem zaplonu i syrenka z wlasnym
    > zasilaniem )
    > Pozatym autko to citroen - i tego raczej nie kradna.

    Kiedys myslalem podobnie..
    Teraz mam nadzieje, ze nie masz C3 albo C4.. bo w tych samochodach
    zabezpieczenia ktore masz to podstawa zeby spac spokojniej.. Chociaz
    wiadomo.. jak sie ktoś uprze to i tak odjedzie.

    --
    Mac

  • 12. Data: 2010-11-26 10:32:28
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    C3 C4 to juz za nowe autka dla mnie ( za duzo elekroniki i bajerow )
    mam Berlingo 1.9D ( wolnossacy bez turbiny )
    i nie chce zadnego innego auta

  • 13. Data: 2010-11-26 10:56:42
    Od: Martin Fox <e...@s...com>

    On Thu, 25 Nov 2010 14:47:41 +0100, yoytek wrote:

    > Mbank- Benefia ( oc lub oc+ac )
    > poczytalem troche na necie o benefi i podziekuje:
    > http://www.benefia.ubezpieczenie.com.pl/opinie_o_tow
    arzystwie/0,0.html
    > wole samo oc w allianz
    >
    > chyba ze ktos mnie tu przekona do innego ubezpieczyciela.

    Mam OC w mbanku i wydaje mi się że to BRE jest :) Przynajmniej tak mam na
    odcinku OC napisane :D

    --
    Martin Fox

  • 14. Data: 2010-11-26 11:04:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-26 10:32, yoytek pisze:
    > C3 C4 to juz za nowe autka dla mnie ( za duzo elekroniki i bajerow )
    > mam Berlingo 1.9D ( wolnossacy bez turbiny )
    > i nie chce zadnego innego auta

    Pogadamy za jakiś czas, jak Berlingo zacznie ulegać degradacji. Wtedy
    nie będziesz miał wyjścia. ;)

    BTW. Nie zachowuj się jak naczelny idiota polskiego usenetu z trzema
    szóstkami w nicku/mailu - odpisuj POD, a nie NAD cytowanym postem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl