  • Data: 2010-10-03 17:56:03
    Temat: Re: OC, AC oraz inne takie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Oct 2010 17:12:46 +0200, Marcin Stankiewicz wrote:
    >Dnia Sun, 3 Oct 2010 14:57:24 +0000 (UTC), masti na pl.misc.samochody
    >UFG

    Jest taki drobny niuans - OC samochodow odpowiada za szkody zwiazane z
    _ruchem_ pojazdu. Co prawda osobny punkt mowi ze za takowa uwaza sie
    tez powstala podczas postoju pojazdu.

    Ale czy to obejmuje pozar to ja nie wiem :-)

    W tym ukladzie i wyplata z UFG bylaby problematyczna.

    Zadne inne popularne ubezpieczenie "sprawcy" nie wchodziloby tu w gre,
    chyba ze ma jakies OC w zyciu prywatnym, albo obejmuje to
    ubezpieczenie mieszkania/garazu.

    Za to AC poszkodowanego powinno wyplacic .. po czym szybko uda sie do
    sprawcy po regres ..

    J.