  • 1. Data: 2010-08-31 18:48:21
    Temat: OBUDOWA LIAN LI PC-A01B
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Witam,
    szukam niedużej obudowy destop, ale raczej na standardowy zasilacz ATX
    (usytuowany raczej z tyłu).
    W środku komputer na AMD II X2 lub X3 płyta ze zintegrowaną grafiką (pewnie
    Asus). Komputer nie do gier!
    Wbrew pozorom trudno coś znaleźć. Mniej więcej psuje to:
    OBUDOWA LIAN LI PC-A01B, np tutaj:
    http://obudowy.info/produkty.php?id=1488&kategoria_i
    d=114
    Czy ktoś ma doświadczenia z tym producentem. Jakieś inne uwagi na temat tego
    modelu?
    S.

  • 2. Data: 2010-08-31 19:04:05
    Temat: Re: OBUDOWA LIAN LI PC-A01B
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    d=114
    > Czy ktoś ma doświadczenia z tym producentem. Jakieś inne uwagi na temat

    Niedawno montowałem kompa w takiej:
    http://www.saturion.pl/index.php/product/18089/produ
    kt.html
    Solidnie zrobiona, zasilacz standard, udało się upchnąć sporo łącznie z dość
    dużą kartą graficzną (GF8800GT). Generalnie mogę ją polecić. A co do Lian Li
    to producent o bardzo dobrej opinii, ale osobiście nie macałem :)

  • 3. Data: 2010-08-31 19:18:01
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > dużą kartą graficzną (GF8800GT). Generalnie mogę ją polecić. A co do Lian Li
    > to producent o bardzo dobrej opinii, ale osobiście nie macałem :)
    Widziałem ją. Jest jednak trochę większa no i ma zasilacz, a ja wolę bez, bo
    zasilacz już jest. Karta graf, jak pisałem, będzie zintegrowana na płycie.

  • 4. Data: 2010-09-01 20:43:12
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    d=114
    > Czy ktoś ma doświadczenia z tym producentem. Jakieś inne uwagi na temat tego
    Obawiam się teraz, że jest za ciasno tam i jakoś dziwnie z chłodzeniem
    procesora:
    http://www.xsreviews.co.uk/reviews/cases/lian-li-pc-
    a01/4/
    Sam nie wiem...