-
Data: 2014-10-13 11:44:19
Temat: Re: O konkurencji na rynku
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
[...]Dzwoni więc do Netii [...]
Spodobala nam sie oferta Netii na internet.
Dzwonimy, powiedzmy ze 25 sierpnia, podpisujemy umowe, pada termin ...
hm, 1 pazdziernik czy 1 listopad ... no zalozmy ze 1.10. Czekamy.
Gdzies tam dzwoni babka z TP informuje ze faktura bedzie drozsza, bo
sie promocja na neostrade konczy. Ale jaka faktura ... a ona ze ma w
systemie date odejscia 31.10.
No, pewnie sie Netia nie wyrobila, papiery spoznila, wypowiedzieli juz
we wrzesniu i termin uplywa w listopadzie. Pierwszy minus zaliczyla,
no, ale zdarza sie.
Dzwonimy do Netii wyjasnic sprawe ... tam nie ma z kim pogadac. Kazdy
mowi co innego.
Zanim trafilismy na kogos kompetentnego, to chyba dwa dni minely.
Minus sie powiekszyl.
Nic sie nie da zrobic, ale od 1 listopada ruszamy.
No nic, czekamy i sie zastanawiamy czy 1.11 pracuja i czy przelacza,
bo to jakos tak z niedzieli na poniedzialek bylo.
przychodzi 20.10 - kuriera z routerem od Netii nie ma.
Dzwonimy ... znow szukanie wlasciwej osoby, az sie dowiadujemy ze
routera jeszcze nie wyslali i im sie nie spieszy.
Termin sie zbliza, pudelka nie ma, grozi dzien bez internetu.
Dzwonimy co oni zamierzaja i jak przyspieszyc, w koncu mozemy sami
odebrac w oddziale .. a g*.
Routery konfiguruje i wysyla zewnetrzna firma, czy wysle i kiedy to
nie wiadomo, bo znow zlecenie zaginelo, oni swoja kolejke maja.
No coz, pomyslelismy sobie ze jak tak ma wygladac np usuwanie awarii,
to niegrzecznie wypowiedzielimy umowe i przeprosilismy sie z TP.
A w TP tak prawde mowiac poziom obslugi klienta znacznie wzrosl.
I zalatwic sie cos daje, i rozmowca kompetentny, i jakies "uruchamiam
testy na linii" potrafii.
Widac ze sie staraja.
Choc mam wrazenie ze ostatnio znow wracaja korporacyjne nawyki i sie
usztywnia...
>Tak sobie patrzę na ten casus i dojść nie mogę, jak to jest, że takim
>firmom nie zależy ani trochę na zyskaniu nowego klienta? Z tą kaucją,
>czarną listą i całym bałaganem w papierach, to już w ogóle
>przegięcie.
No wiesz, czarna lista dobra rzecz. Kaucja ... powiedzmy ze wystepuje
na tym rynku. Coraz rzadziej i troche glupio, ale wystepuje.
Ale o klienta nie dbaja wcale. Byc moze dbanie za duzo kosztuje,
wiekszy skutek przynosi reklama :-)
Poza tym wiesz - taki pasozyt, nic wlasnego nie ma, dbac nie musi.
Co prawda Netia troche wlasnych linii ma ... ciekawe kiedy sie
zorientuje ze za malo dba.
>Chcą, by im dwie stówy odpalić, chociaż sami w przeszłości okazali
>się
>niewiarygodni.
Oj - no wiesz, we wlasnym mniemaniu to klient okazal sie niewiarygodny
:-)
>Poza tym już kiedyś wyrwali kilka złotych z tej imprezy,
>a palcem przy drutach nie kiwnęli -- nieistniejącą wierzytelność
>opchnęli
>jakiemuś Krukowi, Ultimo czy innej swołoczy, zainkasowali żywą
>gotówkę
>(akurat takich firm mi nie żal, gdy Netia robi je w konia). Wątpię,
>by
>kiedykolwiek zwrócili kasę za trefny towar.
Kruk je chyba hurtem kupuje po takiej cenie ze mu sie oplaca razem z
watpliwymi sprawami :-)
A sprzedajacy (bo nie tylko Netia) po prostu stwierdza strate i
zmniejsza nalezny podatek.
P.S. Jak to jest z VAT ? Wystawiam fakture za usluge, naliczam VAT,
klient nie placi bo twierdzi ze usluga niezrealizowana ... VAT do
korekty, czy lepiej zaplacic ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.14 11:51 Tomasz Wójtowicz
- 13.10.14 11:54 J.F.
- 13.10.14 13:02 Jarosław Sokołowski
- 13.10.14 14:01 Jarosław Sokołowski
- 13.10.14 14:14 Jarosław Sokołowski
- 13.10.14 19:15 J.F.
- 13.10.14 19:32 J.F.
- 13.10.14 21:11 Jarosław Sokołowski
- 13.10.14 21:37 Jarosław Sokołowski
- 14.10.14 06:43 J.F.
- 14.10.14 06:45 J.F.
- 14.10.14 13:56 Jarosław Sokołowski
- 14.10.14 13:58 Jarosław Sokołowski
- 15.10.14 01:56 J.F.
- 15.10.14 02:53 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=