eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi ze sportowymi silnikami?Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl> <povqe2$20t$1@node1.news.atman.pl>
    <pp0h3r$np3$1@node1.news.atman.pl>
    <y4lsectn5m4z$.sevymonif77d.dlg@40tude.net>
    <pp26da$ahv$1@node1.news.atman.pl>
    <5bb4b063$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp2gsn$mub$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb4cbe0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp4glg$h6m$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb5ef71$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp7dou$7av$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb73dc4$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <ppf6du$v3j$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ppf6du$v3j$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Date: Mon, 8 Oct 2018 11:23:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 31
    Message-ID: <5bbb2254$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.26.18
    X-Trace: 1538990676 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 83.26.26.18:65452
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2641111
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ks" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ppf6du$v3j$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018.10.05 o 12:31, J.F. pisze:
    >>> moc mala, bo niskie max obroty, ale moment duży miały, np zobacz
    >>> sobie tu:
    >>> https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?
    car=164032
    >>> 170km, 1950kg, 10.3 do setki, no ale moment ma 434nm...
    >
    >> Ale bezwladnosc tego silnika musi byc wieksza niz jakiegos
    >> wspolczesnego diesla 2-2.5l
    >> Fakt, ze wspolczesnego diesla trzeba rozkrecic do wyzszych obrotow
    >> :-)
    >> Skrzynie i przelozenia to on tez mial inne, wiec wplyw bezwladnosci
    >> tez inny ...
    >
    >bezwładność zapewne bardzo dawała w kość, ale to chodziło z
    >automatem, co biegi zmienia w 2s a nie w 0,1 jak obecnie, więc
    >bezwładność się pewnie dobrze uzupełniała z czasem zmiany biegów. A
    >momentem robiło dobre przyspieszenia.

    Tak czy inaczej - w praktyce gdzies na pierwszym biegu ta bezwladnosc
    silnika jest dosc istotna, a na wyzszych coraz mniej.

    No bo wdepnij gaz na luzie - ile sie silnik bedzie rozpedzal do duzych
    obrotow - sekunde ?

    I na moj gust, to przy zmianie biegu na wyzszy silnik odda to co
    wczesniej zabral ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: