  • 11. Data: 2005-03-01 12:03:19
    Temat: Re: O co chodzi
    Od: "Marek Sagat" <m...@...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:4224569f@news.home.net.pl...

    > Widac, widac, tylko trzeba sobie kliknac...

    To prawda ale przeciętny user sobie nie kliknie ;) a już w szczególności
    taki który ma problem z umieszczeniem zdjęcia na republice

    > A czy wiekszosc? Ta wiekszosc to chyba w kierunku www zmierza.

    Z tą większością to faktycznie przesadziłem, powinno być: duży odsetek używa

    pozdrawiam
    Marek Sagat

  • 12. Data: 2005-03-01 16:57:24
    Od: "pawel" <p...@v...pl>

    Witam
    Czy wam tak trudno jest poprostu powiedziec co jest nie tak a wy przeceiz
    musicie po mnie pojechac. A co do zamieszczenia tego pytania to pisze Problemy
    Internetu polskiego i swiatowego. A to jest przeciez problem. Oj informatycy]

  • 13. Data: 2005-03-01 17:16:18
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    pawel <p...@v...pl> wrote:
> [...]
    > musicie po mnie pojechac. A co do zamieszczenia tego pytania to pisze Problemy
    Pisałem żeby zmienić opis? ;-)

    > A to jest przeciez problem. Oj informatycy
    Czyli wychodzni na to, że większość piszących tu OT osób nie widzi różnicy
    pomiędzy problemem globalnym i lokalnym (=jego problemem). Zatem wydaje mi
    się, że rozwiązaniem będzie nowy opis, w którym wyraz "problem" nie będzie
    wystepować.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2005-03-02 16:43:05
    Od: "pawel" <p...@v...pl>

    Witam
    Chociaz jedna osoba zajesia sie moim problemem ale to jest jkuz nie aktualne
    odkrylem ze jak sie przesyla pliki fotki do republika zmienia je z jpg na JPG i
    o to mi chodzilo

  • 15. Data: 2005-03-03 12:56:50
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    pawel pisze:

> [...]
    > pytania to pisze Problemy Internetu polskiego i swiatowego. A to
    > jest przeciez problem. Oj informatycy] Pozdrawiam

    Ale to nie jest problem internetu tylko Twój problem z internetem. Oj
    polonisto.

    PS. Ten opis trzeba wreszcie zmienić...

    --
    Neas, ?eas@i?sa?e.pl