-
1. Data: 2018-04-12 12:21:03
Temat: O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze
Od: "T." <k...@i...pl>
Fabrykę Tesli uznaje się za ikonę filozofii przemysłu 4.0. Nie wszyscy
jednak podzielają ten entuzjazm. Skandale związane z licznymi urazami
pracowników, którzy narzekają na zawrotne tempo pracy oraz problemy z
terminową realizacją zamówień rzuciły się cieniem na firmę Elona Muska.
Czy słusznie?
Pisząc ten artykuł dotarła do mnie informacja, że akcje Tesli na
giełdzie NASDAQ spadły właśnie o prawie 3 proc. To nie pierwsza taka
sytuacja i zapewne nie ostatnia. Zdaniem analityków, przyczyn należy
szukać przede wszystkim w dużych problemach z dostawą Modelu 3 -
flagowego samochodu producenta. Każdy, kto posiada chociaż odrobinę
wiedzy na temat produkcji z pewnością zadaje sobie pytanie, jak to
możliwe, że jedna z najnowocześniejszych fabryk świata, prawdziwa ikona
czwartej rewolucji przemysłowej, zalicza takie wpadki? Przemysł 4.0 nie
działa? A może winy trzeba szukać gdzie indziej? Przecież
niedotrzymywanie terminów nie musi wynikać ze słabości systemów
informatycznych.
Dalej:
https://tinyurl.com/yb9pu5jx
T.
-
2. Data: 2018-04-12 13:41:25
Temat: Re: O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze
Od: p...@g...com
--Chociaż jedna taka maszyna kosztuje 50 milionów dolarów, to Elonowi Muskowi udało
się kupić ją za 6 mln i to licząc z kosztami z dostawy.
wow prawdziwy cudotworca :-) jak on to robi ? hipnoza ? egzorcyzmy ?
--Wizja Muska sprowadza się do totalnej dehumanizacji produkcji
chciwosc popycha Muska w objecia Skynetu :-)
--systemy ERP holistycznie obejmujące działalność fabryki, potrafią diametralnie
zwiększyć jej wydajność, jednak nie utemperują nierealistycznych oczekiwań zarządu
a kto na konferencjach prasowych rzuca liczbami bez pokrycia a potem odszczekuje pod
stolem ?
--Jeden z inżynierów zatrudnionych w fabryce przekonuje, że około 40 proc. części,
które trafiają do Fermont, wymaga przeróbek.
brednie
--Wiadomo natomiast, że skala problemu z dostawcami jest tak duża, że osłabia morale
pracowników placówki
jest prawdziwa sztuka kupic tanio czesci a sprzedac drogo samochod :-)
--Z doniesień Motor Trend wynika, że firma Elona Muska potrafi wprowadzić 20
modyfikacji w ciągu tygodnia i nie chodzi wcale o software, lecz fizyczne części
samochodów.
wow szokujace i juz widze tych mechanikow ktorzy bezskutecznie poszukuja wlasciwej
konfiguracji auta bo nie wykupili dostepu do danych producenta :-)
https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/gol
dman-sachs-o-akcjach-tesli/b2ndm47
zakladajac ze banksterzy zawsze klamia to nie sprzedawajcie tych akcji :-)
-
3. Data: 2018-04-12 16:31:31
Temat: Re: O Tesli
Od: "abn140" <a...@g...com>
>> nie sprzedawajcie tych akcji :-)
kiedys to byla najbardziej wyszorcona firma na Sciana Ulica.
ale co jest teraz to mi sie nie chce sprawdac.
w likach co podeslales stoi ze robia 1400 na tydzien tych 3.
nie wiem jak obecnie ale w chyba 1989 passata b3, chyba wtedy to byl, tlukli
w liczbie 1000 na dzien w emden...
przy takiej liczbie szort -moze byc problem. i to w obie strony. jak zacznie
rosnac to ucieczka takiej liczby krotkich spowoduje silne odbicie w gore...
-
4. Data: 2018-04-12 18:50:31
Temat: Re: O Twizy (głównie - fabryce) raz jeszcze
Od: kk <k...@o...pl>
W dniu 2018-04-12 o 12:21, T. pisze:
>
> Fabrykę ...
Ciągle ... Twizy i Twizy :-)
http://niusy.pl/@youtube.com/a0n
w Hiszpanii jest produkowane
-
5. Data: 2018-04-12 23:42:39
Temat: Re: O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze
Od: Akarm <a...@w...pl>
W dniu 2018-04-12 o 12:21, T. pisze:
> Pisząc ten artykuł dotarła do mnie informacja
Kurwa, niemożliwe.
Żadna informacja nie ma zdolności pisania.
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego