  • 21. Data: 2012-01-23 16:44:39
    Temat: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-23 16:00, J.F. pisze:

    > Prosty rachunek pokazuje ze wystarczy wyswietlacz np 9x4.5cm :-)
    >
    > Do tego klawiaturka na sliderze i mamy fajny telefon :-)

    no to mam niemal ideal: 3.7" i szerokosc 57 mm i fizyczka gwerty na
    sliderze (i dod. czesc obudowy z aluminium)
    jupi ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2012-01-23 17:39:57
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > no to mam niemal ideal: 3.7" i szerokosc 57 mm i fizyczka gwerty na
    > sliderze (i dod. czesc obudowy z aluminium)
    > jupi ;)

    Miała być numeryczna a nie qwerty.

  • 23. Data: 2012-01-23 17:42:20
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    > Hm, czyli przegladarka internetu w pelni i niedotykowy ekran ?
    > W dodatku raczej maly - bo klawiatura troche miejsca zajmuje..

    To wszystko co wymieniłem miała mieć niby E52, w teorii ma, a w praktyce
    załadowanu tu szajs i wszystkie wady wymieniłem wcześniej, gdyby ktoś je
    poprawił i wypuścił E53, to byłby ideał.

  • 24. Data: 2012-01-23 17:56:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > O duzym ekranie Janeo wspomnial. Disappointed chcial duzy bez
    > okreslanie konkretnie wielkosci. Wg mnie E52 posiada wlasnie duzy
    > ekran - oczywiscie w odniesieniu do klasycznej obudowy.

    Gdzie on tam duży. Dużą ma rozdzielczość jak na swój rozmiar, co powoduje że
    czytać na nim trzeba pod lupą. Małe toto i niewygodne. Nie rozumiem jak
    można się na coś takiego tak napalić, żeby potem się aż rozczarować.

  • 25. Data: 2012-01-23 18:25:27
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Prosty rachunek pokazuje ze wystarczy wyswietlacz np 9x4.5cm :-)
    >
    > Do tego klawiaturka na sliderze i mamy fajny telefon :-)

    No i ostatnio nawet staniał:
    http://www.x-kom.pl/p/66971-smartfon-dell-venue-pro.
    html

    Ale widzisz, klawiatura qwerty a nie numeryczna, ekran za duży i zbyt
    kolorowy, w ogóle cały telefon za ładny i za szybki.

  • 26. Data: 2012-01-23 18:29:40
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 23 Sty, 18:56, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
    > Dużą ma rozdzielczość jak na swój rozmiar, co powoduje że
    > czytać na nim trzeba pod lupą. Małe toto i niewygodne.
    Czytać pod lupą na 2,6" nie potrzebuje, bo robi to na normalnym
    monitorze, a reszta "czytania" nie potrzebuje lupy.
    Tobie pozostawia do czytania na wielkiej 4"-wej cegłówce wszystkiego
    co wymaga lupy, ale do czego się nie przyznajesz :-).

  • 27. Data: 2012-01-23 19:19:18
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Janeo <j...@g...com> wrote:
    > Czytać pod lupą na 2,6" nie potrzebuje, bo robi to na normalnym
    > monitorze,

    Nosisz pod pachą bezprzewodowy monitor?

    A E52 ma ponoć tylko 2,4''

    > Tobie pozostawia do czytania na wielkiej 4"-wej cegłówce wszystkiego
    > co wymaga lupy, ale do czego się nie przyznajesz :-).

    Nie 4'' tylko 3,7'', nie cegłówka tylko najwyżej dachówka i wszystko jest
    czytelne. Miałem kiedyś E50, doskonale pamiętam jakie tam wszystko było
    maciupkie.

  • 28. Data: 2012-01-23 19:44:41
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 23 Sty, 20:19, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
    > Nie 4'' tylko 3,7'', nie cegłówka tylko najwyżej dachówka i wszystko jest
    > czytelne. Miałem kiedyś E50, doskonale pamiętam jakie tam wszystko było
    > maciupkie.
    4" czy 5" to zawsze za mało na czytanie i robienie wszystkiego tego co
    w okrojonej formie daje Twoja dotykowa dachówka. Proponuję od razu
    sprawić sobie laptopa i nosić na pasku, dopiero wtedy będziesz miał
    wszystko czytelne. I nie zapomnij o kilku zastawach baterii i
    plecaku :-)

  • 29. Data: 2012-01-23 21:20:20
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Janeo <j...@g...com> wrote:
    > 4" czy 5" to zawsze za mało na czytanie i robienie wszystkiego tego co
    > w okrojonej formie daje Twoja dotykowa dachówka.

    Przecież nie książki na tym czytam tylko krótkie rzeczy. A i maila da się na
    tym przeczytać a nawet odpisać. Jedną ręką, jeno kciukiem operując.

    > Proponuję od razu
    > sprawić sobie laptopa i nosić na pasku,

    Ale ja nie chcę nosić w torebce tylko korzystać. W łózku, w autobusie lub na
    kiblu.

    > dopiero wtedy będziesz miał
    > wszystko czytelne. I nie zapomnij o kilku zastawach baterii i
    > plecaku :-)

    Cóż za durny argument. Tobie się wydaje, że jak na twojej maluteńkiej Nokii
    podpisy pod ikonami i esemesy są nieczytelne, to nie da się w telefonach
    lepiej? Otóż da się.

  • 30. Data: 2012-01-24 06:40:10
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 21-01-2012 14:13, Disappointed E52 owner rzecze:

    > dodatku tak przy okazji jestem ciekaw, czy ludzie faktycznie chcą już
    > tylko dotykowych telefonów i święcących jak psu jaja ekranów i obudów w
    > laptopach, czy po prostu klienci muszą to kupować, bo innych nie ma...

    Zdecydowanie to drugie. Jest trynd, moda, czy jak to nazwać- to żaden
    producent się nie wychyli.

    Choć z drugiej strony nadzieja jest- niedawno producenci "odkryli",
    że oprócz trzynastolatków telefonów komórkowych używają także
    ludzie starsi, których potrzeby są "nieco" inne i można zrobić
    dla nich telefon, nieźle na tym zarabiając (Emporia i późniejsze).
    Może niedługo "odkryją" też innych użytkowników :-)

    --
    Dominik (& kąpany)