    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Date: Tue, 15 Oct 2013 21:46:29 +0200
    <l3gr0f$e3p$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l3hgtc$56k$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l3j5ek$med$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnl5r4pj.9u.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Do Nicolae dobrali się jego towarzysze, motywowani głównie tym, by nie
    > skończyć jak on. Tutaj solidarność zawodowa jest chyba na wyższym
    > poziomie,
    > ale kto wie, może gdy przyjdzie bieda, też zaczną się wzajemnie dziobać.

    Wprawdzie o zwykłych ludziach pisałem... ale, towarzysze też ludzie... więc
    jak zgłodnieją, to wyrwą każdy kęs, nawet za cenę życia, niekoniecznie
    swojego. Od biedoty nie wyrwą, więc pójdą tam, gdzie tego w bród.

    > się i idą do innych. A z tych drobnych sum robią się grube miliony. Jest

    Nie inaczej.

    > to poniekąd ten sam mechanizm, co z dawaniem datków dla przedstawicieli
    > mniejszości narodowej napływającej do nas z kraju Nicolae C.

    Kiedyś... z 10 lat temu około, wracałem z roboty rowerem, jak już
    dojeżdżałem prawie do Paryskiej (z Bartyckiej na Pekin popylałem), zaczepiła
    mnie kobita z psem, rozmazana szminka (błe, estetyka prawie jak rzygi),
    bionic sensor detect: C2H5OH found, z białym kudłatym psiakiem, w płacz, że
    ona na Marysin (rzeczywiście, z pobliskiego przystanku przy Saskiej jeździ
    520) musi pojechać. Oho, chce mnie naciągnąć, czekaj ty, rozegram małą
    gierkę. Wiedziałem, już wcześniej uczulony, co się święci. Mówię w porządku,
    zaraz pójdziemy do kiosku, kupię pani bilet. Ona zdetonowana udaje, pewnie
    jeszcze z cieniem nadziei, no dobrze, takim zawiedzionym głosem. I kurde,
    rozegrałbym do końca (biletu nie dałbym jej do ręki, jak by do autobusu nie
    wsiadła, o nie!) i kobita by się pewnie dowiedziała ode mnie parę słów
    prawdy... ale zadzwoniła komórka, mówię jej "pani poczeka, zaraz skończę i
    pójdziemy kupić ten bilet". Nie udało mi się zbyt szybko skończyć mimo
    rozpaczliwych prób (Mamie się nie odmawia...) :) i sugestii, całe śjakieś 3
    minuty z nogi na nogę, chciałem dokończyć grę. Ale jak już się udało, kobita
    z psem przepadła jak kamień w wodę. Pewnie innego jelenia znalazła :P A
    kurde, zagaiła by mnie "panie, suszy mnie, daj mi pan na flachę", dałbym
    piątaka, jak bumcykcyk". Kiedyś po nocnej zmianie z innej pracy wyszedłem,
    pani zobaczyła, że jem czekoladę, a w stanie była podobnym. Wprost poprosiła
    o kawałek, chętnie poczęstowałem. Dużo później się zorientowałem, że bardzo
    dobrze robiłem tak robiąc - skacowana pani tak uzupełniła zapas energii,
    magnezu i chyba trochę soli mineralnych. Nie ma sprawy, nie kombinowała, że
    ładne pazłotko i jej się podoba :P Jeszcze innym razem "pierścionek" z
    flaszki zdejmowałem, pomogłem kobicie, też wprost poprosiła. Podobno w
    skupie by nie przyjęli, nie ma sprawy, szybko poszło.
    Z tą mniejszością... hmm... to chyba chodzi o podmniejszość cygańską,
    młodziaki z .ro w filmach na YT nie wyglądają, jak dalecy potomkowie
    Hindusów, ani nie mają rysów semickich.
    Nosz... i znów się rozlałem, ja nie mogę, chcę dwa słowa skrobnąć, a
    wychodzi dwieście... Wybaczcie...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.