  • 1. Data: 2013-06-30 18:44:33
    Temat: Numeracja w Szczecinie - jak się zmienił numer?
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Czy ktoś wie, jak teraz wygląda szczeciński numer, który pod koniec lat
    90-tych ubiegłego wieku miał postać 641xxx?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2013-06-30 20:26:24
    Temat: Re: Numeracja w Szczecinie - jak się zmienił numer?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 30 Jun 2013 18:44:33 +0200, Grzexs <g...@g...pl>
    wrote:

    >Czy ktoś wie, jak teraz wygląda szczeciński numer, który pod koniec lat
    >90-tych ubiegłego wieku miał postać 641xxx?
    914 641 xxx

    Aczkolwiek były gdzieś po drodze przepięcia abonentów między
    centralami w niektórych rejonach (np ja miałem z 613 na 633) i na to
    już nie było wzoru żadnego - numer z nowej centrali w żaden sposób nie
    był związany ze starym numerem.

    WAM

  • 3. Data: 2013-07-01 11:46:25
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > centralami w niektórych rejonach (np ja miałem z 613 na 633) i na to
    > już nie było wzoru żadnego - numer z nowej centrali w żaden sposób nie

    Dzięki, styka!
    --
    Grzexs