  • 31. Data: 2011-11-24 18:31:37
    Temat: Re: Numeracja 690
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Ale rozumiem, że jest to premium 'wewnątrzplusowe' tj. droższe dla telefonujących z
    tej sieci, a dla abonentów innych sieci albo niedostępne, albo taryfikowane przez ich
    macierzystego operatora jak do każdego innego numeru plusianego.

    Innymi słowy dla telefonującego z Orange koszt połączenia do 605 7XXXXX jest
    identyczny jak do 603 XXXXXX, albo w ogóle nie da się mu uzyskać połączenia ?

  • 32. Data: 2011-11-24 19:06:22
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    ion-forums@yqbp38...
> [...]
    > innych sieci albo niedostępne, albo taryfikowane
    > przez ich macierzystego operatora jak do każdego innego

    Tak, oczywiście. :-)
    Tzn. nie wiem, czy z innej sieci da się dodzwonić na te numery,
    ale nawet jeżeli tak, co cena jest "normalna".

    Piotr

  • 33. Data: 2011-11-24 19:09:54
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Tak, oczywiście. :-)
    > Tzn. nie wiem, czy z innej sieci da się dodzwonić na te numery,
    > ale nawet jeżeli tak, co cena jest "normalna".

    Dodam jeszcze, że dla abonentów Plusa numery 605 80 xx xx
    są bezpłatne (a z innych sieci oczywiście płatne, o ile
    da się na nie dodzwonić).

    Piotr

  • 34. Data: 2011-11-25 06:59:57
    Od: "vari" <v...@o...pl>

    > Tak, oczywiście. :-)
    > Tzn. nie wiem, czy z innej sieci da się dodzwonić na te numery,
    > ale nawet jeżeli tak, co cena jest "normalna".

    Miałem kiedyś 605 075 xxx i pewnie nie raz komuś się pomyliło i wybrał 605
    705....
    vari