eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNumer tel. budki telefonicznej - żółte aparatyRe: Numer tel. budki telefonicznej - żółte aparaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Numer tel. budki telefonicznej - żółte aparaty
    Date: Fri, 16 Mar 2012 13:01:39 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 22
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <4f5fbb53$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <10615182.1318.1331726302678.JavaMail.geo-discussion-forums@vbhv6>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jjshqq$3ag$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jjtegj$hqd$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jjtssd$676$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jjvcpo$lgk$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-34-93.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1331902899 11136 77.255.34.93 (16 Mar 2012 13:01:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Mar 2012 13:01:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:235459
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Smok Eustachy napisał:

    >>> Przecież żeby TP Ci mogła świadczyć usługę to musi znać adres.
    >>
    >> A bank, żeby mógł mi świadczyc usługę, musi wiedzieć ile mam pieniędzy
    >> (w tym banku). Co wcale nie znaczy, że każdy pracownik powiniem mieć
    >> dostęp do tej wiedzy. Bazy danych osobowych podlegają zgłoszeniu
    >> i rejestracji, a tam opisany jest sposób wykorzystania i dostępu do
    >> danych. Ludzi z agencji pracy tymczasowej niekoniecznie wprowadza się
    >> do grupy wtajemniczonych.
    >
    > Jak wyobrażasz sobie obsługę abonenta bez wtajemniczenia?

    Wtajemniczenia w co? Wyobraźnia mi podpowiada, że operator powinien
    wśród personelu mieć ludzi wtajemniczonych przede wszystkim w zagadnienia
    współczesnej techniki telekomunikacyjnej. Tak, by mogli nieba przychylić
    każdemu ze swych dobroczyńców, urzędowo zwanych "abonentami". Oni nie
    muszą wiedzieć, gdzie znajduje się drugi koniec każdego drucika. Niestety
    rzeczywistość daleko odbiega od moich wyobrażeń.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: