  • 11. Data: 2010-06-01 08:48:32
    Temat: Re: Numer stacjonarny --> adres
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    > W naprawdę dużych miastach masz pewną szansę, ale nie z dokładnością do
    > dzielnicy, a z dokładnością do centrali. W innych ta zasada z reguły nie
    > działa.
    > Podaj początek numeru, może ktoś tu coś wywnioskuje.

    Ze się tak wyrażę: chrzanicie hipolicie.

    Mój numer był wykreowany na ONU odległej od HOSTa o kilkanaście
    kilometrów, po zmianie miejsca zamieszkania zabrałem numer, został on
    wykreowany na HOSTcie i pociągnięty miedzią na osiedle, ok 2km od HOSTa.
    I to pomimo, że na osiedlu działają ONU z tego HOSTa.

    TL

  • 12. Data: 2010-06-01 09:25:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-06-01 10:48, S P 1 Q X L pisze:

> [...]
    > wykreowany na HOSTcie i pociągnięty miedzią na osiedle, ok 2km od HOSTa.
    > I to pomimo, że na osiedlu działają ONU z tego HOSTa.

    i ma być to dowód na... ?

    Jeżeli numer ma parę lat i abonent się nie przeprowadzał (czyli nie
    przenosił numeru - zastrzeżenie z początku wątku), to szanse na
    lokalizację centrali są znaczne. Ale nie jest to pewnik.

  • 13. Data: 2010-06-01 22:32:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus"

    > Automat telefoniczny gdzieś w rejonie Poznania i okolic :))

    Tak! Automat w Gnieźnie.
    Dzięki.

    Pozdrawiam.
    Robert

  • 14. Data: 2010-06-02 11:06:00
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Araneus Diadematus"

    > Tak! Automat w Gnieźnie.
    > Dzięki.

    Kiedyś (w 1998) numeracja 61 42599xx OIDP.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 15. Data: 2010-06-03 08:40:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2010 17:57:43 +0100, Robert Wańkowski wrote:
    >Użytkownik "J.F."
    >
    >Razem z kierunkowym?

    Nie. Jeszcze nie :-)

    >A zakładając, że nie jest przeniesiony. I np. jak znajdę numer z adresem
    >gdzie pierwsze 7 cyfr się zgadza.
    >To do dzielnicy miasta można mieć pewność?

    rejonu. Druty z centrali nie uznaja podzialow na dzielnice :-)
    No i musisz wiedziec ze nieprzeniesiony, nie jest to MSN na isdn itp.

    J.

  • 16. Data: 2010-06-03 21:40:22
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > rejonu. Druty z centrali nie uznaja podzialow na dzielnice :-)
    > No i musisz wiedziec ze nieprzeniesiony, nie jest to MSN na isdn itp.

    Że już nie wspomnę o takich - a jakże - formalnie stacjonarnych jak
    VoIPy czy wynalazki nieco bardziej zakotwiczone geograficznie jak nomady
    Sferyjne czy stacjonarne GSMy :-).

    Przemek