  • 11. Data: 2010-03-09 10:16:48
    Temat: Re: Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.u9anpmhh13q3bq@piotr-asus...
    >Numery już nic całkowicie nie znaczą, to tylko cyferki, liczy się do
    >jakiego operatora dzwonisz.

    >A i to się z czasem zdewaluuje.

    Ten czas to jeszcze 4 lata
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Play_(sieć_telefonii_ko
    mórkowej)#Krytyka
    ku... tylko w Polsce taki bajzel możliwy, jak zwykle

  • 12. Data: 2010-03-09 10:18:38
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 09 Mar 2010 10:38:00 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >Numery już nic całkowicie nie znaczą, to tylko cyferki, liczy się do
    >jakiego operatora dzwonisz.
    >
    >A i to się z czasem zdewaluuje.

    i dlatego powinna byc mozliwosc sprawdzenia numeru u swojego operatora
    za posrednictwem swojego aparatu np. jakims kodem i/lub przy wybraniu
    numeru system operatora powinien informowac o koszcie polaczenia (bez
    uwzgledniania promocji, darmowych itp. - tylko cene regularna).

    Taki system ma opertor voipowy Freeconet - po wybraniu numeru system
    gada o koszcie za minute.

    Mysle, ze UKE powinno sie zabrac za te sprawe i wprowadzic obowiazek
    dla operatorow.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-03-09 10:31:41
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gada o koszcie za minute.
    >
    > Mysle, ze UKE powinno sie zabrac za te sprawe i wprowadzic obowiazek

    W Orange jest dzwoni się pod *555 i jest możliwość sprawdzenia w jakiej
    sieci dany numer jest.
    Ale jest to upierdliwe i lepiej by zrównali wreszcie stawki :|
    a czy ze stacjonarek też się rożróżnia komórki* oraz play z polsatem?

  • 14. Data: 2010-03-09 11:12:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 01:41:09 -0800 (PST), Mr Adzio napisał(a):

    > Koles, bede mowil tak samo jak ty. Takim jezykiem, bo do chamskich
    > kołków mówi się ich językiem.

    W sumie to lepiej być chamskim kołkiem niż tępym kołkiem :/

    Jego odpowiedź nie była agresywna (chociaż mogłaby być, bo pytanie
    rzeczywiśćie średnio mądre), a ty odpowiedziałeś tak jakby ci zgwałcił
    kota.

    --
    marcin

  • 15. Data: 2010-03-09 13:11:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-03-2010 o 11:18:38 <a...@p...pl> napisał(a):

    > Taki system ma opertor voipowy Freeconet - po wybraniu numeru system
    > gada o koszcie za minute.

    Dokładnie, a nawet lepiej .
    Ja to bym chciał aby nikt mi nie gadał, tylko aby "system" od razu łączył
    najtaniej jak się da, np zawsze wewnątrz-sieciowo i z pakietów i z
    pakietów, i żeby te pakiety sam se doładowywał, i żeby ten "system" to był
    tak 4 opów w jednej karcie :P

    > Mysle, ze UKE powinno sie zabrac za te sprawe i wprowadzic obowiazek
    > dla operatorow.

    Może i powinno, ale w życiu tego nie zrobi, główną zabawkę operatorów byś
    zepsuł. A jak zabawka zepsuta to wiesz ile mniej podatków idzie do
    budżetu? :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2010-03-09 21:29:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-03-2010 o 10:47:11 niusy.pl <o...@o...op.invalid> napisał(a):

    > Nie będzie darmowych/tanich minut do własnej sieci ??? Jaki mechanizm
    > ekonomiczny miałby to spowodować ?!

    Hmm, dynamika rozwoju techniki i szybkości i ilości przesyłu danych.
    Bo co to jest voice w dobie przyszłych technologii co będziemy mieli w
    komórkach przepustowość internetu pow. 100Mb/s

  • 17. Data: 2010-03-09 22:50:04
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com>

    Ale to po stronie dzwoniacego lezy upewnienie sie w jakiej sieci jest
    numer na ktory dzwoni.
    --

    Skąd miałby uzyskać taką informację ?

  • 18. Data: 2010-03-09 22:51:26
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    > ...każdy na tej grupie i poza nią, wie co to przeniesienie numeru i zanim
    > wygada 400 minut, upewnia się, w jakiej sieci jest rozmówca. Proste? ...

    Tego się właściwie nie da zrobić

  • 19. Data: 2010-03-10 17:21:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "badzio" <b...@g...com>
    >
    > Ale to po stronie dzwoniacego lezy upewnienie sie w jakiej sieci jest
    > numer na ktory dzwoni.
    > --
    >
    > Skąd miałby uzyskać taką informację ?

    WWW.SPRAWDZNUMER.PL

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-03-10 17:33:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "niusy.pl" napisał:

    > Tego się właściwie nie da zrobić

    Dlaczego? Co przeszkadza w ciągu pierwszych 400 sekund połączenia zapytać
    rozmówcę, w jakiej sieci ma numer? Nieśmiałość? IMHO da się ją przezwyciężyć
    w ciągu 400 minut ględzenia ;->

    JoteR