  • Data: 2011-07-06 10:38:27
    Temat: Re: Nsr 125/50?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 6 Jul 2011 03:25:08 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Tytus
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czy myslicie ze taka NSR to jest dobry sprzet na
    > tor dla doroslego faceta o normalnych wymiarach (185cm/85kg).
    >
    > To jest moto na tor dla 14-15 letniego dziecka, dorosly ew moze sie
    > tym troche pokrecic sie po takim gokardowym poletku jak Lublin (jak
    > lubi wajchlowac biegami)

    Tak mi sie wlasnie wydawalo, ale w sumie Szkopek 10 lat temu jezdzil w NSR
    Cup i pewnie mu sie podobalo :) Nie moge nigdzie znalezc jakie oni tam
    czasy krecili.

    > SV ma za duzo mocy jak dla takiego leszcza jak ja i chodzi mi po
    > glowie wlasnie NSR,
    > albo jakies 600.
    >
    > Po to pan bozia wymyslila manetke gazu - jak nie umiesz to nie
    > odkrecaj. I trenuj

    Nie chodzi o to, ze nie umiem sie powstrzymac przed odkrecaniem. Tylko o
    to, ze jak wsiadam na 600 kolegi to jezdzi mi sie przyjemniej. Mniej
    nerwowo, mniej szarpania i brak strachu przed highside. Jak juz napisalem
    nie nastawiam sie na wyniki tylko na relaks i czerpanie przyjemnosci.

    > A 600 rzedowe to maja tyle mocy co SV wiec nie widze sensu.

    Ale przebieg mocy i momentu maja jednak troche inny niz w litrowym V i
    latwiej jest tym jechac spokojnie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/