  • 11. Data: 2016-08-02 18:04:14
    Temat: Re: Nr wewnętrzny
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-02 15:52, Irokez wrote:
    > Można spróbować zagwizdać cyfrę ;)

    DTMF - *Dual* tone ...

    Raczej łatwo dwóch dzwiękow (nieodległych od siebie) nie uda sie wygwizdać.

    Był urban legend ze niby dało rade na fujarkach z chupa chups. Nie znam
    przykładu żeby to się komuś udało choć mozna próbować:

    https://www.youtube.com/watch?v=jAG3fQpeZtU

  • 12. Data: 2016-08-02 19:59:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 2 Aug 2016 11:18:38 +0200, Trybun <C...@j...ru> wrote:

    >Tak z ciekawości - a jak wybierasz numer "tonowo", tzn co robisz gdy po
    >połączeniu z centrala przychodzi "komenda" - "wybierz nr tonowo"?
    To samo tylko najpierw wypowiadałem zaklęcie ;) A potem się
    zreflektowałem że telefon przecież słyszy "wybierz tonowo" i wie że ma
    się na tonowe przestawić. MSPANC.

    W telefonach obecnie jest wybieranie tonowe. Wciskasz klawisz i
    słychać dźwiek przypisany do wybranej cyfry.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 13. Data: 2016-08-21 01:58:18
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-08-02 15:28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pulsowe chyba ciagle dziala.
    > Choc oczywiscie tylko na liniach stacjonarnych.

    TPSA rzekomo jakiś czas temu miała wyłączyć i chyba nawet to zrobiła,
    jak wtedy sprawdzałem to u mnie w Netii działało.