  • 31. Data: 2017-05-16 20:21:16
    Temat: Re: Nóż do pasów + młotek
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Macie jakiś pomysł, gdzie dyskretnie umieścić takie narzędzie, żeby w
    > razie "w" było pod ręką, nie straszyło pasażerów wisząc na środku kokpitu?

    W autobusach i tramwajach jakoś nie straszy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2017-05-16 21:26:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 16:17, RadoslawF pisze:
    > Skoro to zawodowy kierowca to nie ma czasu na takie pierdoły.
    > Zabezpieczenie potrafi zajęć więcej czasu niż sam załadunek.
    > A co gorsza leży w obowiązkach Pana Kierowcy.

    Wiem że czepiasz się szczegółów ale wyobraź sobie że prawidłowo
    zabezpieczony ładunek przy zderzeniu może zachować się jak pociąg na
    torach. Przemyśl to jeszcze :-)

  • 33. Data: 2017-05-16 21:47:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-16 o 21:26, z pisze:

    > Wiem że czepiasz się szczegółów ale wyobraź sobie że prawidłowo
    > zabezpieczony ładunek przy zderzeniu może zachować się jak pociąg na
    > torach. Przemyśl to jeszcze :-)

    Nie czepiam się, opisałem mentalność zawodowego kierowcy.
    Prawidłowo zabezpieczony ładunek nie ma prawa się zachować
    tak jak piszesz. Tak zachowa się ładunek nie zabezpieczony
    lub kiepsko zabezpieczony przez Pana Kierowcę.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2017-05-16 22:19:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 21:47, RadoslawF pisze:
    > Prawidłowo zabezpieczony ładunek nie ma prawa się zachować
    > tak jak piszesz. Tak zachowa się ładunek nie zabezpieczony
    > lub kiepsko zabezpieczony przez Pana Kierowcę.

    Daj spokój.
    A jak ma się zachować ładunek(naczepa) przy czołowym zderzeniu dwóch
    tirów? Myślisz trochę? :-)

  • 35. Data: 2017-05-16 22:21:34
    Od: z <...@...pl>

    Wypadnięcie przez szybę może uratować życie.
    Ale NIEEEEEE. ALe NIEEEEE bo pasy nie pozwoliły ;-)

  • 36. Data: 2017-05-16 22:32:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-16 o 22:21, z pisze:
    > Wypadnięcie przez szybę może uratować życie.
    > Ale NIEEEEEE. ALe NIEEEEE bo pasy nie pozwoliły ;-)

    No i przy czołowym zderzeniu dwóch TIRów i niezapiętych pasach kierowcy
    zamieniają się szoferkami. O to chodziło?

  • 37. Data: 2017-05-17 08:29:05
    Od: Airless <r...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 12:18:28 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > A ileż ładniejszy byłby ten image gdyby nie zakłócały go te przebrzydłe
    > pasy? i nie trzeba by kombinować gdzie umocować nóż do ich przecinania.
    > Noó w samochodzie podczas wypadku?
    > Toż to może powodować rany a nawet śmierć jak się uwolni z uchwytu
    > podczas zderzenia :-)
    >
    > Czy tylko mnie śmieszy ta cała debilna dyskusja? :-)

    > PS. W sprawie gaśnic. Każdy strażak Wam powie że 1kg to sobie możecie
    > wsadzić. A i doświadczenia osobiste mówią to samo.
    > Ale jest durny przepis i lemingi go potulnie przestrzegają. Ło matko :-)

    Czy Ty kiedykolwiek widziałeś "nóż" ratunkowy?

  • 38. Data: 2017-05-17 09:17:06
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-05-16 o 20:21, Mateusz Bogusz pisze:

    > W autobusach i tramwajach jakoś nie straszy :-)

    Ale wisi i kusi, żeby się nim pobawić :)

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2017-05-17 10:43:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 22:32, nadir pisze:
    > No i przy czołowym zderzeniu dwóch TIRów i niezapiętych pasach kierowcy
    > zamieniają się szoferkami. O to chodziło?

    to jest laboratoryjny przypadek :-)
    Życie bywa bardziej skomplikowane. może być ciut inny kąt a i szyby
    boczne też istnieją :-)

  • 40. Data: 2017-05-17 11:17:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No i przy czołowym zderzeniu dwóch TIRów i niezapiętych pasach kierowcy
    > zamieniają się szoferkami. O to chodziło?

    ROTFL:)
    Szoferki w przypadku czołówki tirów stają się przednią ścianką naczepy.