  • 21. Data: 2017-05-16 12:18:26
    Temat: Re: Nóż do pasów + młotek
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 19:34, nadir pisze:
    > Ale przecinak żeby był funkcjonalny musi być zamontowany w widocznym i
    > ogólnie dostępnym miejscu. Nie bardzo to pasuje do image mojego
    > samochodu. ;)

    A ileż ładniejszy byłby ten image gdyby nie zakłócały go te przebrzydłe
    pasy? i nie trzeba by kombinować gdzie umocować nóż do ich przecinania.
    Noó w samochodzie podczas wypadku?
    Toż to może powodować rany a nawet śmierć jak się uwolni z uchwytu
    podczas zderzenia :-)

    Czy tylko mnie śmieszy ta cała debilna dyskusja? :-)

    PS. W sprawie gaśnic. Każdy strażak Wam powie że 1kg to sobie możecie
    wsadzić. A i doświadczenia osobiste mówią to samo.
    Ale jest durny przepis i lemingi go potulnie przestrzegają. Ło matko :-)

  • 22. Data: 2017-05-16 12:30:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-16 o 12:18, z pisze:

    > Ale jest durny przepis i lemingi go potulnie przestrzegają. Ło matko :-)

    Rozumiem, że Ty nie przestrzegasz.

  • 23. Data: 2017-05-16 12:49:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2017 o 12:18, z pisze:

    > PS. W sprawie gaśnic. Każdy strażak Wam powie że 1kg to sobie możecie
    > wsadzić. A i doświadczenia osobiste mówią to samo.

    Dlatego wożę również tą przeterminowaną - może dwie coś dadzą;)

    A tak na poważnie - raz widziałem jak się zaczynał palić samochód - ze
    trzy zwykłe poszły bez widocznych efektów, zatrzymał się autobus miejski
    i kierowca wywalił taką większą (pianową chyba - to jeszcze Ikarus był)
    po czym poszedł po drugą - ale już nie musiał odpalać;)

    Shrek

  • 24. Data: 2017-05-16 12:55:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 12:30, nadir pisze:

    > Rozumiem, że Ty nie przestrzegasz.

    Ja przynajmniej nie głosuję na faszystów co mi wszystkiego zabraniają i
    każą jeździć w pasach.
    Właśnie w Trójce pewien kierowca zawodowy powiedział że jak nie wyleci
    przez przednią szybę to go ładunek przygniecie a pasach musi jechać :-)

  • 25. Data: 2017-05-16 12:59:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 12:49, Shrek pisze:
    > Dlatego wożę również tą przeterminowaną - może dwie coś dadzą;)

    Śwagier miał "przyjemność" gasić na 4 takie gaśnice. Nie uratowali gościa.

> [...]
    > i kierowca wywalił taką większą (pianową chyba - to jeszcze Ikarus był)
    > po czym poszedł po drugą - ale już nie musiał odpalać;)

    Jaki z tego wniosek? przepis jest do bani

  • 26. Data: 2017-05-16 13:08:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-16 o 12:55, z pisze:

    > Ja przynajmniej nie głosuję na faszystów co mi wszystkiego zabraniają i
    > każą jeździć w pasach.

    Gaśnicy nie wozisz, pasów nie używasz, to Ty niezły gieroj jesteś, bo
    reszta to lemingi i faszyści.

    > Właśnie w Trójce pewien kierowca zawodowy powiedział że jak nie wyleci
    > przez przednią szybę to go ładunek przygniecie a pasach musi jechać :-)

    Słyszałem, tylko może on ma xujowo zabezpieczony ładunek?

  • 27. Data: 2017-05-16 13:11:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-16 o 12:59, z pisze:

    > Jaki z tego wniosek? przepis jest do bani

    Nie jedyny na tej planecie.

  • 28. Data: 2017-05-16 13:32:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2017 o 12:59, z pisze:

    > Jaki z tego wniosek? przepis jest do bani

    Usuń tego posta, bo ktoś postanowi naprawić i będziesz woził 5kg pianową:)

    Shrek

  • 29. Data: 2017-05-16 14:23:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 13:32, Shrek pisze:
    > Usuń tego posta, bo ktoś postanowi naprawić i będziesz woził 5kg pianową:)

    Faszysta pewnie pójdzie w tym kierunku ale to mniejszość na tym łez
    padole. Dajmy odpór faszystom ;-)

    PS. Wiem... wiem... wiem... Ale takie modne ostatnio sprzeciwiać się
    faszystom że nie mogłem się powstrzymać :-)

  • 30. Data: 2017-05-16 16:17:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-16 o 13:08, nadir pisze:

    > Gaśnicy nie wozisz, pasów nie używasz, to Ty niezły gieroj jesteś, bo
    > reszta to lemingi i faszyści.

    > Słyszałem, tylko może on ma xujowo zabezpieczony ładunek?

    Skoro to zawodowy kierowca to nie ma czasu na takie pierdoły.
    Zabezpieczenie potrafi zajęć więcej czasu niż sam załadunek.
    A co gorsza leży w obowiązkach Pana Kierowcy.