    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
    Date: Fri, 18 Nov 2016 01:30:14 +0100

    W dniu 2016-11-17 o 16:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Dlatego tez planujesz droge tam, gdzie sa pola :-)

    > Taka Hiszpania miala kolonie, a jedna wojenka ich wykonczyla ekonomicznie.
    > A jednak autostrady wybudowali.

    Za swoje, czy za unijne pieniądze?
    Ja nie wiem, ale obstawiam, że tak jak u nas - głównie za unijne.

    > Dawanie moze sie zmniejszy, ale brac Unia bedzie dalej.
    > I trzeba sie bedzie starac, aby tez cos dala :-)

    Jak się skończy dawanie pieniędzy, to już nie będzie powodu, żeby tkwić
    w UE, która i tak będzie akurat w rozpadzie. Więc się kulturalnie pożegnamy.

    > To i tak zaprojektowane na 30 lat. Potem trzeba bedzie zrobic od nowa.
    > Choc powinno byc juz znacznie taniej.

    Dlatego nie ma co budować za dużo kosztownych w utrzymaniu dróg, bo
    potem będą straszyły rozsypujące się autostrady. Lepiej mniej, to może
    starczy na łatanie większych dziur.