  • Data: 2019-03-09 18:51:38
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-09 o 15:48, Marek S pisze:

    > Jeździłem wczoraj w nocy. Jeździłem dziś przed południem. Napotkałem się
    > parę razy na "suszących" - zawsze mieli włączone koguty. Czy to jakiś
    > nowy zwyczaj, czy raczej zbieg okoliczności?

    Od jakichś 10 lat suszenie odbywa się zawsze z włączonymi kogutami. Jaki
    jest tego sens, to nie pojmuję, albowiem każdy pasjonat prędkości jest
    odpowiednio wcześniej ostrzegany o stojącym patrolu. Czasem tylko
    radiowóz stoi za czymś, żeby choć trochę zasłonić, ale i tak niebieskie
    błyski rozlegają się po okolicy ostrzegawczo. Inna sprawa, że od dawna
    suszenie odbywa się ogólnie sporadycznie, a jeśli już, to zawsze w tych
    samych miejscach. W Warszawie na Maczka, Połczyńskiej, Stanów
    Zjednoczonych i 4 czerwca. Od niepamiętnych czasów nie widziałem
    radiowozu z suszarką w innym miejscu.