  • Data: 2009-10-26 14:09:05
    Temat: Re: Nowy wordpress + magiczny "role"
    Od: alianora <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hazet pisze:

    > i w ogóle jest sens używania tego, nawet jeżeli wysyłam xhtml jako html ?

    Jak na mój gust (czyli teza niepoparta niczym) atrybut role jest dla
    użyszkodnika czytającego dokument i ma mu ułatwić zorientowanie się do
    czego jest użyta dana sekcja. Nic nie wiem o tym aby googlowate
    traktowały jakoś specjalnie takie sekcje choć fragment z przykładu "<ul
    role="navigation sitemap">" aż się prosi o coś takiego.

    Gdy roboty wyszukiwarek zaczną rozpoznawać takie sekcje to jak znam
    życie będzie im wszystko jedno czy cały dokument to XHTML, XML czy HTML.

    Jeżeli ktoś wie coś więcej na ten temat to proszę o sprostowanie.

    Pozdr.
    MK