  • 61. Data: 2010-11-04 20:30:01
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 20:15:38 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

    > A czy mógłbyś podać jaki to moduł co obsługą voice?
    > Mam 2 ThinkPady jednen z Ericsson F3507g Mobile Broadband Module
    > a drugi z Qualcomm Gobi 2000 może to któryś z nich? :-)

    nie, w t60p był wyłącznie Sierra Wireless, sporo info masz na forum
    thinkpadów
    http://forum.thinkpads.com
    Modem normalnie był MC8755, ale da się włożyć MC8775, który da się
    przerobić małym hackiem na MC8775V (choć teraz z pamięci już piszę, szukaj
    na forum)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 62. Data: 2010-11-06 14:40:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-03 17:00, Waldek Godel pisze:

    > i dlatego działa bardzo marnie na urządzeniach mających mniej niż cwierć
    > gigabajta RAM i procesorach majacych pół gigaherca i mniej i fatalnie sobie
    > radzi z obsługą kart pamięci dla systemu.
    > świetna ta dedykacja...

    I to mowi ktos ktoregio ukochany WM6.5 muli na Snapdragonie dobry zart

    > już w tej chwili niektóre wersje telefonów z Androidem nie mają możliwości
    > instalacji
    > http://www.androidguys.com/2010/06/29/att-explains-o
    pt-android-market/

    Waldus ty mnie nie rozsmieszaj juz z ta nekrofilia z windows... gdzie
    byle programista potrafi fizycznie rozwalic telefon. Bezpieczenstwo for ever

  • 63. Data: 2010-11-06 14:43:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-04 12:09, Waldek Godel pisze:

    > Na razie wszyscy inni w tym wątku

    Niektorzy lubia wykopywac trupy z cmentarza i sie tym chwalic. Ale ich
    nie trzeba sluchac.... ich trzeba leczyc. WM ... najwiekszy gniot XXwieku