-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Nowy sposób magazynowania energii.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <aq3z7n35zlna$.1fw15mlw37c25.dlg@40tude.net>
<5c3f3b15$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<q1oge1$9di$1@node2.news.atman.pl>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Fri, 18 Jan 2019 21:25:27 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <q1oge1$9di$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5c423638$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.182
X-Trace: 1547843128 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 89.64.51.182:32079
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1868
X-Received-Body-CRC: 994873856
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648388
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-17 o 00:57, Poldek pisze:
> Tu nie chodzi o baterię montowaną w samochodzie. Tu chodzi o to, że w
> miejscu, gdzie dochodzi słaba linia zasilająca montuje się taką baterię
> jako magazyn prądu do ładowania samochodu.
Jako bufor dla stacji ładowania to bateria może być jakakolwiek -
również dobrze sprawdzą się ogniwa ołowiowe.
A cały postęp w akumulatorach to właśnie kryterium objętości i masy
akumulatorów - po to żeby się je dało pomieścić wygodnie w samochodzie
Oraz oczywiście szybko (w stosunku do ilości zgromadzonej energii)
ładować i rozładowywać.
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 22.01.19 21:59 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=