  • 11. Data: 2003-10-15 23:43:46
    Temat: Re: Re: Nowy regulamin dla usługi SDI
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl>

    Dokładnie. Jak napisałem nie chce stałej subdomeny/domeny tylko stałe IP.
    Różnica jest.

  • 12. Data: 2003-10-18 16:50:36
    Temat: Re: Nowy regulamin dla usługi SDI
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Sun, 12 Oct 2003 16:10:11 +0000 (UTC), owz wrote:

    [...]
    > sie 2-3 awarie dziennie w skali kraju to uważam, że to mało. Neo imho jest
    > dobrą usługą tylko, że jak narazie jej cena trochę odstrasza w porównaniu z
    > innymi krajami czy mniejszymi operatorami sieci radiowych np. no ale trudno
    [...]

    Podpisujesz umowę na 12 miesięcy i masz Neo 512/128 za 149zł(z VAT). Po
    12 miesiącach znowu przedłużasz i dajej płacisz 149 (choć wtedy cena
    może być jeszcze niższa). Sam abonament nie jest wygórowany jeśli chodzi
    o porównanie do Zachodu - tam nawet płaci się więcej - przeważnie ok.
    50$, ale za to dostaje się przeciętnie 1 - 1,5 Mb/s downloadu. Co do
    operatorów radiowych, to żaden chyba nie zagwarantuje takich parametrów
    jak Neostrada w tej cenie.

    --
    Tom

  • 13. Data: 2003-10-18 19:03:45
    Temat: Re: Nowy regulamin dla us3ugi SDI
    Od: "owz-kozak-straznik-moralnosci" <o...@N...pl>

    tm [m...@p...fm] napisał(a):

> [...]
    > downloadu. Co do operatorów radiowych, to żaden chyba nie
    > zagwarantuje takich parametrów jak Neostrada w tej cenie.

    Hmm u mojego ISP przez pewien czas były łącza 512/512 za 96 zł miesięcznie
    ale nie wiem dlaczego nie było zainteresowania, więc zrezygnowali z
    oferowania ich.
    --
    owz
    owz<at>14<dot>pl

  • 14. Data: 2003-10-19 11:06:04
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Sat, 18 Oct 2003 16:50:36 +0000 (UTC), tm <m...@p...fm> wrote:

    >Podpisujesz umowę na 12 miesięcy i masz Neo 512/128 za 149zł(z VAT). Po
    >12 miesiącach znowu przedłużasz i dajej płacisz 149 (choć wtedy cena
    >może być jeszcze niższa).

    Albo wyzsza... Poki co nie wiadomo co po dwunastu miesiacach. Wersja
    pesymistyczna acz zupelnie z prawem zgodna wyglada tak ze dwanascie
    mieciecy cyrografu i szllus - warunki ogolne, klioent podpisujacy
    cyrograf swoj profit uzyskal i nic wiecej sie nie nalezy... A jak sie
    nie podoba - zawsze mozna zrezygnowac...
    > Sam abonament nie jest wygórowany jeśli chodzi
    >o porównanie do Zachodu - tam nawet płaci się więcej - przeważnie ok.
    >50$, ale za to dostaje się przeciętnie 1 - 1,5 Mb/s downloadu.

    Plus normalne prawa jakie w internecie host powinien miec - stale IP,
    mozliwosc korzystania ze wszelkich portow, za grosze dodatkowe IP -
    czyli cos o czym w ofertach wieluz krajowych providerow w ogole nie
    mozna marzyc. I za $50 takiego lacza w kraju nie dostaniesz - iDSL
    chyba ciut pnad $50 kosztuje...

    --
    Darek