  • 21. Data: 2014-08-08 17:00:29
    Temat: Re: Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <I...@j...com> wrote:
> [...]
    ts_of_1989

    > Dobra rada, daj sobie spokój z pogłębianiem wiedzy w tematyce "polityka",
    > w kuźni propagandy kapitalistycznej - Wikipedii. Kiedeś owszem, ale od
    > kiedy znalazła bogatego sponsora, (przypuszczalnie współczesne gestapo,
    > czyli nie tylko z licencją na zabijanie ale także na torturowanie ludzi)
    > to całą zawartość w tym temacie należy spuścić do szamba, tyle jest warta.

    Konkretnie i tresciwie napisz gdzie w tym artykule widzisz jakas nieprawde?

  • 22. Data: 2014-08-08 17:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Lubisz się droczyć, przecież doskonale wiesz że jeżeli w ogóle już
    > jestem, to jestem miłośnikiem tylko i wyłącznie faktów i prawdy.

    Fakty i mity brzmi lepiej...
    Duzo mówisz o faktach ale jak przychodzi co do czego to okazuje sie ze te
    fakty to "byc moze" "prawdopodobnie" "jest mozliwe" itd.

  • 23. Data: 2014-08-09 15:33:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-08 17:00, Pszemol pisze:

    > Konkretnie i tresciwie napisz gdzie w tym artykule widzisz jakas nieprawde?

    Nie wiem, nie czytałem, nie mam najmniejszego zamiaru zaglądać na stronę
    Wiki. Ich widzenie wydarzeń politycznych już od kilku lat przestało mnie
    interesować. Kiedyś byli w miarę obiektywni, teraz to już tylko
    kapitalistyczna pralnia mózgów.

  • 24. Data: 2014-08-09 15:34:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-08 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Fakty i mity brzmi lepiej...
    > Duzo mówisz o faktach ale jak przychodzi co do czego to okazuje sie ze te
    > fakty to "byc moze" "prawdopodobnie" "jest mozliwe" itd.

    Musisz wybaczyć, bardzo rzadko korzystam z podpowiedzi netowych w swoich
    wypowiedziach. U mnie przede wszystkim doświadczenia własne, logika i
    rachunek prawdopodobieństwa. Nie podam Ci przecie w odpowiedzi gotowego
    felietonu pióra Michalkiewicza czy kogoś jemu podobnemu.

  • 25. Data: 2014-08-09 15:37:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Wiki. Ich widzenie wydarzeń politycznych już od kilku lat przestało mnie
    > interesować. Kiedyś byli w miarę obiektywni, teraz to już tylko

    Ale zdajesz sobie sprawę, że nie bardzo wiesz o czym mówisz?
    Wiki nie jest redagowana przez jakąś jednolitą grupę ludzi.
    Wiki jest otwarta do edycji przez cały świat - Ty też możesz tam
    napisać o faktach jeśli faktycznie są to fakty a nie wymysły...
    Musisz jedynie podać źródła na poparcie.

    Poza tym krytykując jakieś słowa a potem przyznając się że nawet
    ich nie czytałeś zwyczajnie kompromitujesz się... robisz z siebie klowna.

  • 26. Data: 2014-08-09 15:39:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > rachunek prawdopodobieństwa. Nie podam Ci przecie w odpowiedzi gotowego
    > felietonu pióra Michalkiewicza czy kogoś jemu podobnemu.

    Problem w tym, że nie weryfikując w zaufanych źródłach swoich przeświadczeń
    i opinii ryzykujesz że będziesz wyciągał błędne wnioski i głosił fałszywe
    tezy.
    Tak jak teraz głosiłeś tezę, że iPhone jest drogi, nie wiedząc nawet że są o
    wiele
    droższe smarfony na rynku - Ty po prostu ich nie widziałeś i wyrobiłeś sobie
    na podstawie tej NIEWIEDZY fałszywą opinię o produkcie Apple.

  • 27. Data: 2014-08-09 15:46:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Aug 2014 15:33:56 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > Wiki. Ich widzenie wydarzeń politycznych już od kilku lat przestało mnie
    > interesować. Kiedyś byli w miarę obiektywni, teraz to już tylko

    oczywiście, że Cię nie interesuje bo Wiki wymaga podania źródeł soich
    wpisów, a nie twoich pomysłów na polityczną wizję świata

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2014-08-09 15:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Musisz wybaczyć, bardzo rzadko korzystam z podpowiedzi netowych w swoich
    > wypowiedziach. U mnie przede wszystkim doświadczenia własne, logika i
    > rachunek prawdopodobieństwa.

    Wybaczam.
    Ale nie wierze.
    Nie idzie wszystkiego sprawdzić samemu. A zwłaszcza faktów.
    Samemu mozna wyciągać wnioski.
    Ale fakty to fakty a nie interpretacje wynikające z Twojego doświadczenia.

  • 29. Data: 2014-08-09 16:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Tak jak teraz głosiłeś tezę, że iPhone jest drogi, nie wiedząc nawet
    > że są o wiele
    > droższe smarfony na rynku

    Hmm... Przecież to że inne smartfony sa jeszcze droższe nie implikuje
    faktu, że iphone jest tani...

  • 30. Data: 2014-08-09 17:08:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Hmm... Przecież to że inne smartfony sa jeszcze droższe nie implikuje
    > faktu, że iphone jest tani...

    Miałem wrażenie, że wyróżnił go z reszty smartfonów jako "ten drogi".
    Tymczasem bardzo dużo smartfonów ma podobną cenę do iPhone...