  • Data: 2013-03-07 23:57:40
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.03.2013 20:38, Anerys wrote:

    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Owszem, tak jest. Ale jakby to dobrze obwąchać, to krócej... ale czy
    > rzeczywiście o tyle krócej, ile relatywnie wzrosła moc sprzętu?
    > Uważam, że jeśli moc maszyny wzrosła o 20%, to także o 20% wzrosnąć
    > powinna szybkość renderu. A jestem niemal pewien, że wzrosła o 10, góóra
    > 15...

    Dane wzięte z d...? Bo pojawiły się zarówno nowe algorytmy jak i nowe
    sposoby programowania (shader anyone?) które przyspieszenie dały nie
    rzędu 20% a bardziej 200-2000%. (Kiedyś jedna klatka na kilka -
    kilkadziesiąt sekund, teraz 30-40 klatek na sekundę dobrej jakościowo
    grafiki na konsumenckim sprzęcie.)

    Michoo