  • 21. Data: 2019-10-22 22:45:33
    Temat: Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Dzięki za konkretne nazwy firm. Coś tam będę szukał teraz.

    Poleasingowiec marki Fujitsu w obudowie minitower i oczywiście z SSD.
    Do tego GTX 1050 z półpasywnym chłodzeniem. Podczas przeglądania
    internetu, pisania jest 0 dB. Podczas gry w rodzaju wiedźminowatych, to
    chyba jeszcze takiego pcta nie skonstruowano, żeby był całkiem
    bezgłośnym, ale na Fujitsu nie będzie dramatu.

  • 22. Data: 2019-10-22 23:04:18
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    w artykule <news:qono2b$tbm$1@dont-email.me> pisze:

    > Miał już smarowany cpu i gpu świeżą pastą, wymieniony wentylatorek (który
    > ma średnicę 5 cm), ma zdjętą od spodu pokrywę - bo też trochę pomogło -
    > ale teraz już po prostu wyje i nic nie pomaga. Może heat-pipe w środku
    > zatkany, nie wiem nie znam się.

    A podstawka chłodząca jest?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 23. Data: 2019-10-22 23:07:57
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:qono5t$tbm$2@dont-email.me> pisze:

    > No to super że można na tablecie. A pozostałe 5% czasu kiedy bym chciał
    > zagrać w wieśka, to na czym?

    Mnie wystarcza poleasingowy Lenovo ThinkCentreM79 z APU AMD K8-7600B, ale
    Windows 10 uruchamiam tylko do testów.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 24. Data: 2019-10-23 00:20:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W telefonach to rozwiązali, ale tam nie ma MS ;-)

    -----
    > No ale pisanie na grupie, oglądanie filmów w FHD z youtube czy przeglądanie allegro
    chyba da się robić *cicho*, tak żeby inni

  • 25. Data: 2019-10-23 00:27:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Problemem jest W10, nie sprzęt.

    -----

  • 26. Data: 2019-10-23 10:01:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przypomnij, gdzie wyłączyć automatyczne odtwarzanie filmików z www w Operze i
    Chromie.
    Szczególnie na stronach, które się nie otworzą przy włączonym adblokerze.

    -----

  • 27. Data: 2019-10-23 10:34:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.10.2019 23:04, Andrzej P. Wozniak wrote:
    > A podstawka chłodząca jest?

    Z modułem poltiera czy jak to tam zwał. Ale tylko stoi, bo włączona
    podstawka bardziej hałasuje od niego :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2019-10-23 10:36:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.10.2019 23:07, Andrzej P. Wozniak wrote:
    > Mnie wystarcza poleasingowy Lenovo ThinkCentreM79 z APU AMD K8-7600B,
    > ale Windows 10 uruchamiam tylko do testów.

    rPI 3+ już mam ale do czego innego i nie chce drugiego ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2019-10-23 13:03:30
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:qop3dv$b47$2@dont-email.me> pisze:

    > rPI 3+ już mam ale do czego innego i nie chce drugiego ;-)

    To miał byc chyba komentarz do Bardzo Skrupulatnie Wyciętego tableta, a nie
    do peceta z zasilaczem 280 W. Dowcipy też trzeba umieć opowiadać.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    I głupi, gdy milczy, wydaje się mądrym,

  • 30. Data: 2019-10-23 13:13:24
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:qop3ae$b47$1@dont-email.me> pisze:

    > Z modułem poltiera czy jak to tam zwał. Ale tylko stoi, bo włączona
    > podstawka bardziej hałasuje od niego :-D

    Podstawka chłodząca _pod_ notebookiem z wentylatorami o średnicy 12-18 cm? A
    może masz na myśli nakładkę na procesor? Weź się ogarnij, nie trzymaj
    notebooka na kołdrze, tylko na podstawce na równym blacie, który nie
    wprowadza naprężeń ani nie zachowuje się jak pudło rezonansowe.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)