    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy pas rozrządu po 74kkm - czy wymieniać pompę wody?
    Date: Thu, 22 Sep 2011 22:56:59 +0200

    On 2011-09-22 12:53, Olo wrote:

    > mnie piorun nie walnął, co nie znaczy, że nie zabija ludzi :)
    > dlatego , że jest niedrogra to jaki jest sens jeżdżenia z nią do 120
    > kkm, skoro można ją wyciągnąć tylko z rozrządem? Niech Ci pierdolnie
    > przy 115 tyś przebiegu to będziesz dopiero zachwycony swoim rozumowaniem.

    Na fiatach się nie znam. Pytałem swojego mechanika, czy jak już
    wymieniamy rozrząd po 120kkm to czy pompy nie podmienić. Powiedział, ze
    mam solidną pompę hondy, i nie byłoby rozsądnie wymieniać jej na jakiś
    gówniany zamiennik. A oryginał się nie opłaca na zaś. W sumie uczciwy
    koleś - mógł wziąć za wymianę i duża szansa, ze wziąłby za następną;)

    Shrek.