  • 11. Data: 2010-08-08 13:31:48
    Temat: Re: Nowy netbook za 37 dolarów
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-08 13:35, r...@p...onet.pl pisze:

    > za te pieniądze spokojnie sie kupi używanego laptopa sprzed paru lat z
    > normalnym windowsem PC, a nie CE.

    Myślę, że na to kuszą się raczej ludzie mający chrapkę na małego
    netbooka (nowoczesny design pewnie też odgrywa tutaj pewną rolę) ale nie
    chcą wydawać za dużo pieniędzy. ;) IMO lepiej by wyszli kupując
    używanego Eee PC 700.

  • 12. Data: 2010-08-08 14:55:16
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 08/08/2010 03:31 PM, Atlantis wrote:

> [...]
    > netbooka (nowoczesny design pewnie też odgrywa tutaj pewną rolę) ale nie
    > chcą wydawać za dużo pieniędzy. ;) IMO lepiej by wyszli kupując

    gdyby kosztowal cos okolo 100zl to bylby dobry jako mini serwer lub jako
    notatnik lub przegladarka internetowa, inne zastosowania przy tej ilosci
    pamieci i procesorze nie wchodza w gre, ale to jest oczywista
    oczywistosc ...

  • 13. Data: 2010-08-08 22:24:50
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    R.M. wrote:

    > zeby sie oplacalo, to by musialo to kosztowac w okolicach 100-150zl

    coś jest za 168 na alledrą

    > za 300zl, to moge miec plyte ATX (150zl), procesor 2GHz (100zl) i 512
    > RAM (30zl)

    Do tego dysk, zasilacz, kartę WLAN, monitor, klawiaturę, obudowę i
    możemy porównywać ;)

    Mirek.

  • 14. Data: 2010-08-09 05:49:34
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > notatnik lub przegladarka internetowa, inne zastosowania przy tej ilosci
    > pamieci i procesorze nie wchodza w gre
    jak to nie, np. kalkulaor ;-)
    Tomek W

  • 15. Data: 2010-08-09 10:14:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:8c5r3jFts2U1@mid.individual.net...
    dolarow/

    > Ani nowy ani za $37, ani tak do końca to nie netbook (bo z net-
    > to tylko
    > de facto www i parę oberżniętych aplikacji chodzi).

    Zaraz, bo ja nie widze oryginalnego posta, ale co i gdzie mozna
    nabyc za 37$ ?

    J.

  • 16. Data: 2010-08-09 11:44:54
    Od: Tomek <...@...z>

    Michoo pisze:
    > Jak np tutaj:
    > http://allegro.pl/item1179305893_promo_miniht_arm_an
    yka_32bit_flash_2gb_7_cali_1zl.html

    Czy ktoś testował czy zadziała na tego typu urządzeniu port szeregowy
    na przejściówce z usb?

  • 17. Data: 2010-08-09 14:21:12
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wilkxt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > jak to nie, np. kalkulaor ;-)

    a np jako nawigacja ? pamiętam na CE odpalałem TomTom-a

  • 18. Data: 2010-08-09 16:57:24
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-09 16:21, blur pisze:

    > a np jako nawigacja ? pamiętam na CE odpalałem TomTom-a

    Problemem może być ekran. Może się okazać, że przy słonecznej pogodzie
    nie będziesz niczego na nim widział. Byli już tacy, którym marzyła się
    nawigacja na MP900. ;)