  • Data: 2017-02-09 00:11:47
    Temat: Re: Nowy maluch, czy 10-letni kompakt premium?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 Feb 2017 23:54:59 +0100, Scobowski napisał(a):

    > Miałem pełnoletnie (sprzedałem, jak miało 23 lata) i wszystko dzialalo.
    > Jestem dziwny?;-)

    Ale to była chociaż jakaś S-klasa w pełnej opcji? ;)

    Bo to jest cały bajer luksusowych strucli, co to jak były nowe to miały
    multum bajerów, zazwyczaj jeszcze nowości w swoim czasie.
    Jakieś nawigacje z czarno-białymi monitorami, telefony GSM900 w
    podłokietnikach, firanki rozsuwane przyciskiem, zawieszenie sterowanie
    elektronicznie :)