  • Data: 2012-10-21 19:17:48
    Temat: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Od: The_EaGle <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-21 18:50, tomekj pisze:> No z tym egzaminem na prawde są
    jaja .
    > Teraz robię prawko i słyszałem nawet że co 15 lat trzeba będzie
    > odnawiać, ile w tym prawdy to nie wiem . Będzie ciężko jednym słowem .
    > ;)

    Dla kogoś kto jeździ odnowienie PJ raz na 15 lat nie będzie stanowiło
    problemu (po za kosztem), ale np dla mojego ojca który jeździł ostatni
    raz na WFM w 80tym roku i jak by miał dziś wsiąść na R1 to odświeżenie
    paru podstawowych spraw na pewno by się przydało ;)

    Rafał