-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
Date: Fri, 31 Dec 2010 18:10:03 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 30
Message-ID: <1...@4...net>
References: <ifacsc$i42$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<ifauqp$bti$1@news.net.icm.edu.pl> <i...@p...onet.pl>
<ifd5be$k67$1@news.net.icm.edu.pl>
<7...@d...googlegroups.com>
<u...@4...com>
<9b6hk18q9fye$.hpjhye626ago.dlg@40tude.net>
<ifdj7f$ta6$1@news.net.icm.edu.pl>
<f...@4...com>
<ifevve$cdb$1@news.net.icm.edu.pl>
<t...@4...com>
<1...@p...pl>
<7z14v1egbbkt$.1nwdoqg4b56kj.dlg@40tude.net>
<8...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 78-131-137-58.tktelekom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1293815395 16063 78.131.137.58 (31 Dec 2010 17:09:55
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Dec 2010 17:09:55 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338961
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 31 Dec 2010 14:41:51 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
>
> Cała reszta wywodu, dotycząca niepowstawania korków zakłada zerową
> długość pojazdów, płynność i jednorodność ruchu. Ani jedno ani drugie
> nie ma racji bytu w rzeczywistości.
Też ci życzę Szczęśliwego Nowego Roku.
A ad meritum:
1) nie zakładałem zerowej długości pojazdów - odległości które przyjąłem
obejmują również pojazd,
2) nie zakładałem żadnej płynności ruchu - uprościłem tylko model,
posługując się wartościami średnimi. W rzeczywistości rozkład odstępów
między samochodami jest normalny, nie liniowy, co nie zmienia nic jeżeli
chodzi o przepustowość,
3) moje wyliczenia były oszacowaniem. Mogłem się pomylić o 30% może 50%.
Ale nawet gdybym przepustowość w korku przeszacował 2 razy a przepustowość
przy prędkości drogowej niedoszacował o 50%, to i tak ostateczny wniosek
jest taki sam. Układ musi dążyć do stanu równowagi w przeciwnym razie raz
powstałego korka nie udałoby się już zlikwidować nigdy nie wstrzymując
dopływu nowych pojazdów (czyli tworząc korek w innym miejscu)
4) tworząc model uprościłem wiele rzeczy. Z sumy tych wszystkich uproszczeń
wynika fakt, że największa jest przepustowość drogi przy niewielkiej, ale
niezerowej prędkości.
Raf :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 31.12.10 20:09 RoMan Mandziejewicz
- 31.12.10 20:20 Bydlę
- 31.12.10 20:26 Raf :-)
- 31.12.10 21:38 RoMan Mandziejewicz
- 01.01.11 16:43 niusy.pl
- 03.01.11 11:13 Arek
- 03.01.11 11:17 Arek
- 03.01.11 15:51 Bydlę
- 03.01.11 16:45 Arek
- 03.01.11 16:50 Cavallino
- 03.01.11 16:44 Gotfryd Smolik news
- 03.01.11 17:21 Bydlę
- 03.01.11 17:23 Arek
- 03.01.11 17:25 Arek
- 03.01.11 17:35 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=