eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy bat na kierowców? ;-)Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Date: Fri, 31 Dec 2010 18:10:03 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <ifacsc$i42$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ifauqp$bti$1@news.net.icm.edu.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ifd5be$k67$1@news.net.icm.edu.pl>
    <7...@d...googlegroups.com>
    <u...@4...com>
    <9b6hk18q9fye$.hpjhye626ago.dlg@40tude.net>
    <ifdj7f$ta6$1@news.net.icm.edu.pl>
    <f...@4...com>
    <ifevve$cdb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <t...@4...com>
    <1...@p...pl>
    <7z14v1egbbkt$.1nwdoqg4b56kj.dlg@40tude.net>
    <8...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-131-137-58.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1293815395 16063 78.131.137.58 (31 Dec 2010 17:09:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Dec 2010 17:09:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338961
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 14:41:51 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):


    > [...]
    >
    > Cała reszta wywodu, dotycząca niepowstawania korków zakłada zerową
    > długość pojazdów, płynność i jednorodność ruchu. Ani jedno ani drugie
    > nie ma racji bytu w rzeczywistości.


    Też ci życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

    A ad meritum:
    1) nie zakładałem zerowej długości pojazdów - odległości które przyjąłem
    obejmują również pojazd,
    2) nie zakładałem żadnej płynności ruchu - uprościłem tylko model,
    posługując się wartościami średnimi. W rzeczywistości rozkład odstępów
    między samochodami jest normalny, nie liniowy, co nie zmienia nic jeżeli
    chodzi o przepustowość,
    3) moje wyliczenia były oszacowaniem. Mogłem się pomylić o 30% może 50%.
    Ale nawet gdybym przepustowość w korku przeszacował 2 razy a przepustowość
    przy prędkości drogowej niedoszacował o 50%, to i tak ostateczny wniosek
    jest taki sam. Układ musi dążyć do stanu równowagi w przeciwnym razie raz
    powstałego korka nie udałoby się już zlikwidować nigdy nie wstrzymując
    dopływu nowych pojazdów (czyli tworząc korek w innym miejscu)
    4) tworząc model uprościłem wiele rzeczy. Z sumy tych wszystkich uproszczeń
    wynika fakt, że największa jest przepustowość drogi przy niewielkiej, ale
    niezerowej prędkości.

    Raf :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: