  • 11. Data: 2009-10-10 10:04:34
    Temat: Re: Nowy Rocket - Roadster
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Power pisze:

    > Jakbyś zdanie innych miał w d to nie śleczałbyś nad czytnikiem grup do rana
    > do wieczora ;)

    Pff. Ostatnio czytuje tylko czasami. I wylacznie z ciekawosci co takie
    Asy jak Ty wymysla nowego i blyskotliwego.

    > W sumie przyjmujac role mistrza ciętej riposty powiniennem odpowiedzieć:
    > "Kuczu, Kurczu ty chu u" ale to faktycznie byłooby żenua :)

    A to by akurat pasowalo do Ciebie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-10-11 08:04:19
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    > Pff. Ostatnio czytuje tylko czasami. I wylacznie z ciekawosci co takie Asy
    > jak Ty wymysla nowego i blyskotliwego.

    > A to by akurat pasowalo do Ciebie.

    Skad w tobie tyle jadu chłopaku. Czepiasz sie jak stary marudny dziad.
    Jeździsz słabym motocyklem, który kompletnie spaprałeś mazajac w nim
    wszystko na czarny mat, i dodajac kierownice która wyglada jak
    przeszczepiona z roweru. Moto wygląda kretyńsko. Ale nie dopierdalam sie z
    tego powodu do ciebie. Ale ty musisz sie dojebać do tego co ktoś inny
    napisze na temat naprawde fajnego moto. Wyluzuj chłopie.

    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 13. Data: 2009-10-11 08:16:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Power pisze:

> [...]
    > tego powodu do ciebie. Ale ty musisz sie dojebać do tego co ktoś inny
    > napisze na temat naprawde fajnego moto. Wyluzuj chłopie.

    A ja mysle ze wypowiadasz sie entelygentnie o rzeczach o ktorych masz
    blade pojecie. Zbuduj cos kiedys sam a wtedy pogadamy na temat gustow i
    tego co autor mial na mysli. OK ?

  • 14. Data: 2009-10-12 23:17:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Power" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszystko na czarny mat, i dodajac kierownice która wyglada jak
    > przeszczepiona z roweru. Moto wygląda kretyńsko. Ale nie dopierdalam

    To dobre, dobre.
    Coś w rodzaju: "jestem kulturalny facet, to Ci nie powiem, że jesteś
    małym chujkiem".
    Masz więcej takich w rękawie?

    --
    Jasio