eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowy MonsterRe: Nowy Monster
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: Trybun <I...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy Monster
    Date: Sat, 23 Nov 2013 18:41:36 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 137
    Message-ID: <l6qpbj$5c4$2@usenet.news.interia.pl>
    References: <l1auja$jt2$1@node1.news.atman.pl> <l1fct6$41j$1@node1.news.atman.pl>
    <l1icgu$uel$1@node2.news.atman.pl> <l1ni1c$sf5$1@node2.news.atman.pl>
    <l58lc1$vlo$1@node1.news.atman.pl> <l6l8v8$129$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-78-30-117-2.free.aero2.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1385228467 5508 78.30.117.2 (23 Nov 2013 17:41:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Nov 2013 17:41:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
    In-Reply-To: <l6l8v8$129$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051183
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-21 16:30, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" l58lc1$vlo$...@n...news.atman.pl
    >
    >> "user" l1ni1c$sf5$...@n...news.atman.pl
    >
    >>> Ja w środę zamawiam NEO 003, bateria tylko 3Ah ale reszta zostawia
    >>> Monstera w tyle...
    >
    >> Porównujesz wielość słonia z wielkością myszy? ;)
    >> Te dwa telefony coś łączy? Chyba pod każdym względem
    >> NEO 003 dystansuje Monstera nie o ,,długość'', ale
    >> o całe ,,okrążenie''.
    >
    >> Baterią nie warto sugerować się -- w Monsterze
    >> na długo nie starcza a ręce grzeje.niu?...
    >
    >
    >
    > Pół doby ładuje się od zera do 100%, a że po paru miesiącach używania
    > niepoprawnie wykonana wtyczka (poprawna wtyczka ma wystające druty
    > po obu stronach swej obudowy -- ta od Monstera z jednej strony jest
    > gładka, bez wystających drutów) traci kontakt z gniazdem -- bywa tak,
    > że telefon nie jest ładowany pomimo podłączenia go do kontaktu. Można
    > sprawdzić po podłączeniu ładowarki?
    >
    > Można -- i tak trzeba czynić za każdym razem, ale zawsze może być tak,
    > że nieświadomie trącimy telefon już po sprawdzeniu, w czasie odkładania
    > telefonu, i ładowania nie będzie, o czym dowiemy się być może dopiero po
    > kilku godzinach, gdy jest już za późno na naładowanie...
    >
    > Można nawet położyć telefon i sprawdzić, czy jest OK -- a za kilka
    > godzin lekko tracić czy telefon, czy przewód, którym połączyliśmy
    > telefon z gniazdkiem...
    >
    > Można być ostrożnym? Tak -- i trzeba!! Trzeba codziennie poświęcać
    > sporo czasu na sprawdzenie, czy aby proces ładowania przebiega
    > poprawnie!
    >
    > -=-
    >
    > Dzieciątko śpi w kołysce a my raz za razem sprawdzamy, czy nie
    > zmoczyło się... ;) I tak codziennie!!! Bo Monstera trzeba
    > ładować codziennie pomimo monstrualnej baterii!
    >
    >
    > -=-
    >
    > Można zmienić przewód na poprawnie wykonany?
    > Można -- i warto rozważyć tę możliwość.
    >
    > Ale o wiele łatwej po prostu ominąć Monstera wraz z całą masą jego wad.
    >
    > -=-
    >
    >
    > Do Trybuna -- nie, Trybunie, nie mam problemów z dualSIMmem.
    > Akurat to pracuje u mnie poprawnie. Mam problem z małą ilością
    > RAMu (1/2 GB, nie 3/4 -- jak głosi specyfikacja) i mam wiele
    > innych problemów, choćby mocno uszkodzone ucho, ale akurat
    > dualSIM pracuje poprawnie.
    >
    > Czasami nie mogę włączyć WiFi. A że rzadko wyłączam -- problem
    > dla mnie nie jest poważny. W razie czego można zrestartować
    > telefon -- o ile nie wykonuje on czegoś, co nie lubi restartu.
    >
    > Akurat zapisywanie śladu w RMAPS jest odporne na restart -- po
    > restarcie zapis jest kontynuowany a sam restart trwa około
    > 1 minuty, zatem niewiele umyka.
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ro
    bert.maps&hl=pl
    >
    > Sam odbiornik GPS potrafi zbiesić się znienacka -- i trzeba
    > go (nie cały telefon, ale tylko odbiornik GPS) zrestartować.
    >
    > -=-
    >
    > Ogólnie Monster sprawia wrażenie telefonu zbudowanego z części
    > wyrzuconych do śmietnika. Części mocnych, dobrych pod względem
    > parametrów, ale jakoś uszkodzonych -- których połączenie daje
    > żałosny obraz nijak pasujący do postaci Bestii z powieści/baśni
    > o Pięknej i Bestii, gdzie pod przykrywką ohydnego ciała (Monster
    > istotnie piękny nie jest) kryje się delikatna dusza księcia...
    >
    >
    > () Mikrofon super -- dźwięki o wysokich częstotliwościach łapie
    > i przetwarza bez trudu, choć do rozmowy telefonicznej są te
    > częstotliwości niepotrzebne...
    >
    > () Ekran fajny -- IPS i qHD, czyli duże kąty widzenia
    > i niezła rozdzielczość 960 na 540 pikseli.
    >
    > () Dobra współpraca dwóch kart SIM.
    >
    > Można tak wymieniać pół dnia. Cóż jednak z tego -- telefon
    > zbudowany bez głębszego przemyślenia, z masą niedoróbek,
    > z masą błędów, z masą niespodzianek, nawet skutkującymi
    > utratą zdrowia...
    >
    > -=-
    >
    > Electro.pl chyba nadal nie wie, że chcę, aby wymienił mi telefon
    > na nowy, sprawny, pozbawiony (opisywanej wielokrotnie) żółtej plamki.
    > Nie pojmuje ów sklep, że ja dopełniłem swoich obowiązków - i że sklep,
    > skoro sprzedał mi telefon uszkodzony, jest moim dłużnikiem. Nie pojmuje,
    > gdyż jest tak wychowany przez duszpasterzy głoszących -- ,,Nie
    > kradnij!!!''.
    >
    >
    > Nie pojmuje -- gdyż jego pracownicy codziennie budzą się z nocnego
    > spoczynku po to, aby czynić zło, aby nękać ludzi, aby sprzedawać
    > problemy, aby niszczyć ludzkie życie i aby cieszyć się rujnowaniem
    > życia innych ludzi...
    >
    > -=-
    >
    > Zaś Allianz (za pośrednictwem mBanku) proponuje mi ubezpieczenie
    > telefonu (ogólnie czegoś takiego jak ten telefon) i zrzucenie
    > ubezpieczonego telefonu z dużej wysokości (na przykład z mostu
    > wysokiego na 40 metrów, zbudowanego nad rzeką, która można
    > przeskoczyć lub przejść w bród -- właśnie taki most ,,wizytowałem'',
    > rozpatrując ofertę mBanku) oraz otrzymanie odszkodowania. :)
    >
    >
    > Gdyby Allianz obiecał mi odzyskanie szmalu od sprzedawcy -- może bym
    > ubezpieczył. :)
    >
    > Nie lubię sytuacji, gdy zawinił fryzjer, a powieszony/ukarany został
    > piekarz.
    >

    Za to narzekać w moim Alcatelu to można głównie na system dualsim (jest
    to całe zło w tym telefonie), no i może trochę na mało pamięci RAM. Gdy
    jest uruchomione kilka aplikacji to telefon wyraźnie zwalnia, a nawet
    się podwiesza, nie to żeby się zawiesił, albo restartował ponad miarę,
    ale nie pracuje płynnie. Czyli kolejna lekcja na przyszłość 512MB RAMu w
    telefonie z Andkiem 4xxx na pokładzie to sporo za mało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: