  • Data: 2021-11-03 23:30:30
    Temat: Re: Nowszy, ale wciąż nie nowy, czyli jaki
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2021 o 21:31, Majka pisze:
    > Co kupilibyście mając dwoje dzieci, mieszkając w małym mieście z kiepską
    > komunikacją publiczną?
    kalkulator
    > Skoda Fabia za mała, Rapid już odrobinę za duży, ale dam radę.no i tu się
    wykładamy*
    zmniejsz wymagania o 10% rachunek spadnie o 50%.
    18 letnie auto, które posiadasz o ile jest bezwypadkowe, taniej będzie
    naprawić, tak generalnie, za 5-10 tyś i jeździć, niż kupić cokolwiek
    innego.
    Dlaczego? bo utrata wartości (wiem, inflacja to knoci) jest tak duża, ze
    przy małych przebiegach taniej wychodzi taksówka plus wynajem na 2
    tygodnie dwa razy w roku.
    O ile szanujesz zdanie pana kalkulatora, to poszukaj tanich marek.
    dacia, nie wiem co tam jeszcze jest.
    Natomiast jeśli takie rozwiązanie Ci się nie podoba - ja to szanuję, to
    Twoje pieniądze, ale... nie pytaj obcych chłopów na co je masz wydać. Tu
    sa tacy którzy do starszego niż 3 lata diesla nie wsiądą, i tacy którzy
    jeżdżą 28letnimi golfami i pytają jak Twoje auto będzie wyglądać jak
    będzie miało 28 lat?

    ToMasz

    szybki rzut okiem na wymiary rapida i fabii
    ten mniejszy jest o (rozstaw kół) 6cm węszy, a ten większy jest o 51cm
    dłuższy, z czego niestety 33cm przypada na bagażnik, 18 na kabinę. Na
    serio wewnątrz tych aut czujesz zajebistą różnicę w wymiarach? dane
    wziąłem z pierwszego strzału googla.