eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesne ... luz ?
    Date: Sun, 21 Apr 2013 14:27:38 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 17
    Message-ID: <kl0lqc$3sp$1@dont-email.me>
    References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl> <kktcg8$qvo$1@dont-email.me>
    <kktjpk$ms4$1@news.task.gda.pl> <kku5ov$c34$1@dont-email.me>
    <kkucj6$m0s$1@news.task.gda.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <kkuq6m$ods$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@y...googlegroups.com>
    <kkuu5b$s8p$1@node2.news.atman.pl> <kkuvb4$goq$1@mx1.internetia.pl>
    <ldtbu8wb3afj$.1a4j5jwb3ojm1$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 21 Apr 2013 12:24:44 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="2b5d5b618601e4513d7a2d2adb3a98ee"; logging-data="3993";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18XUVXSmAPJ9dgxxG90V3la"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <ldtbu8wb3afj$.1a4j5jwb3ojm1$.dlg@40tude.net>
    Cancel-Lock: sha1:fIbN5tsZ/If5VUW0U/AW9MwgKXs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489946
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-21 09:26, J.F. pisze:

    > Dodatkowo - jak silnik na luzie zgasnie, to tracisz i wspomaganie
    > kierownicy (juz nie zawsze), i byc moze hamulcow (nie od razu).

    zrobiłem kiedyś eksperyment - zjeżdżałem z niezbyt stromej górki i
    zamiast tylko odjąć lekko gazu (diesel) i hamować silnikiem wcisnąłem
    sprzęgło i zacząłem przyhamowywać pulsacyjnie. Po 3, może 4,
    wciśnięciach hamulca od zera do deski hamulec zrobił się twardy jak
    deska - brakło podciśnienia dla wspomagania hamulców. Puszczenie
    sprzęgła i wejście silnika na obroty od razu przywróciło wspomaganie
    hamulców.

    --
    Pozdr.
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: