    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Nowoczesne" liczniki energii el.
    Date: Mon, 01 Jun 2009 19:10:54 +0200

    Jarek P. pisze:
    > Po raz kolejny spotykam się z opinią, że elektroniczne liczniki energii
    > (..)
    > ktokolwiek wie... (ale _wie_!!!, a nie
    > "słyszał, jak kolega opowiadał, że jego sąsiadowi inkasent mówił")

    Stary licznik mi "stanął" (ale tak naprawde stanął, od starości zębatki
    straciły łączność, tarcza sie obracała) i mam od roku:
    PAFAL 12AE5gw
    BEznadziejny jest.... :) atakuje mnie w nocy, ( jak wychodze
    półprzytomny za potrzebą) tą swoją czerwoną diodą. Tak znienacka! :)
    Rachunki za prąd płace takie same jak dotychczas. Innych problemów nie
    zaobserwowałem.

    Jednak jak sie zastanowić to jeśli mechaniczny sie zepsuje to
    najczęsiciej "stoi" jak ten elektroniczny sie zepsuje to zgaśnie, i
    dupa. brak odczytu, brak zużycia, a zgłosze po 5 latach. Nikt w ZE na to
    nie wpadł?

    ToMasz