    From: duddits <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nowicjusz na Harleyu
    Date: Mon, 31 May 2010 17:08:11 +0200

    W dniu 2010-05-31 17:24, Kopyt pisze:
    > Na mysli to mialem, jak toto sie porownuje z XR1200 i Nightsterem. Bo na oko
    > roznice sa tylko wizualne (stylistyka), a bebechy chyba te same. Podejrzenie
    > jest wiec, ze roznice sprowadza sie tylko do pozycji za kiera. Pisales, ze
    > jezdziles kilkoma, wiec pewnie mozesz potwierdzic/zaprzeczyc/napisac
    > "niewiem":)) Bede wdzieczny, choc na jazde 48 pewnie sie zapisze.

    Silniki te same. Czy mają te same charakterystyki tego już nie wyłapałem
    szczerze mówiąc.
    Co do pozycji za kierą to masz rację. W "48" podnóżki masz z przodu,
    podczas gdy w Nightsterze są umieszczone w sposób klasyczny. No może nie
    do końca. Na postoju kuły mnie w łydki, a podczas jazdy nogę miałem
    nienaturalnie podkurczoną mimo, że do olbrzymów nie należę :)

    Siedzisko też jest niżej w "48".

    Zdecydowanie polecam się zapisać na testową jazdę. Niby jak napisałeś są
    to zmiany kosmetyczne, ale jak widać na moim przykładzie kluczowe :)

    --
    duddits