  • Data: 2010-03-03 07:29:33
    Temat: Re: Nowe wyglšdajšce jak stare, ale które...? ;)
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Odradza bo jak nima litra to nie jedzie, nie ? :)

    Coś w tym jest... ;)

    > Sam zrobilem na 250 ponad 700km w jeden dzien...
    > Fakt, nie jest to rakieta. Ale jest lekka, zwinna i do nauki spoko.

    Tak mi mów, tak mi mów! ;)

    > W dodatku estrella ma zajebisty wyglad :)

    O! Tak! Od kiedy 1 raz ujrzałem na fotkach podesłanych kilka miechów
    temu (zresztą przez kogoś z Precla) a potem na żywo... u siebie na
    osiedlu (!!!), to cały czas chodzi mi po głowie. Ale... nie ma litra...
    ;););)

    > Tyle ze to dosc maly moturek, wiec raczej szukalbym W650 albo jak ktos
    > napisal starsze bmw.

    Wielkość akurat mi odpowiada, bardziej mam obawy czy podczas swobodnej
    jazdy po PL jakiś TIR nie zdmuchnie mnie z drogi...
    Nie wiem czy to dobre porównanie, ale wciąż nawiązuję do 4 oo gdzie na
    codzień czy po całej PL a także dalej w Europę jeżdżę tylko VWejami,
    które przelotową mają ok. 90-100, więc w porównaniu do plastików, to
    niczym rower. Dla mnie to żaden problem a śmigam tak już kilkanaście lat
    ciesząc się każdym kilometrem za kółkiem Garbuska... ;)

    Może z czasem gdy nawinę sporo kilometrów na 2 kółkach, to zmieni mi się
    "widzimisie", ale przynajmniej na razie zupełnie nie kręcą mnie duże
    maszyny, choć lubię na nie popatrzeć a zwłaszcza posłuchać... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V