    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Date: Wed, 23 Jan 2013 18:51:36 +0100

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kdolp9$ot1$...@n...news.atman.pl...

    > Wymagany zakres wiedzy kursanta się nie zmienił,

    Jasne.
    I dlatego należy podejrzewać, że zmieniły się pytania, ale jaki % z nich ma
    sens, tego nie wiemy.
    Jeśli tych bezsensownych jest kilka % problemu nie ma.
    Ale jeśli 50% - to ja już problem widzę.

    Zupełnie abstrahując od tego, że masz rację, iż dobrze by było, żeby odsiew
    głąbów był większy, byle przy tym nie odsiewali normalnych głupimi
    pytaniami.