  • 1. Data: 2010-05-31 13:50:47
    Temat: Nowe telefony Sony-Ericsson Elm, Jalou i reszta - 3 pytanka
    Od: Gurupa <g...@g...com>

    Witam,
    Sporo jest nowych telefonów, także od S-E.
    Pytanie 1.
    Akurat kończy żywot K800i i chciałbym coś na podmiankę z tej samej
    stajni.
    Czy dobrze mi się wydaje, że w sumie najlepszym kontynuatorem będzie
    teraz ELM?
    Głównie chodzi o gadanie i sms-owanie, okazjonalnie jakieś zdjęcie,
    poza tym czasem sprawdzenie skrzynki mailowej, czy coś awaryjnie
    podejrzeć w internecie.

    Pytanie 2.
    Jaki z kolei telefon S-E jeśli by się chcieć skupić na multimediach;
    mp3, Video, Foto i internet ale bez dotykowego ekranu?

    Pytanie 3.
    Jaki z dotykowym ekranem, ale nie z androidem ani z Symbianem?

    Grupa S...

  • 2. Data: 2010-05-31 18:34:29
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    a zaluj ze nie z androidem bo lg gt 540 jest boski (i plaski jak e51). Mam
    za 500 zl na sprzedaz nowiutki prosto salonu z simlock orange.
    Zdjecie kosztuje 50 zl, z jednego zdjalem pomyslnie i dziala na erze.

  • 3. Data: 2010-05-31 18:36:11
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hu0vfr$ove$1@inews.gazeta.pl...
    >a zaluj ze nie z androidem bo lg gt 540 jest boski (i plaski jak e51). Mam
    >za 500 zl na sprzedaz nowiutki prosto salonu z simlock orange.
    > Zdjecie kosztuje 50 zl, z jednego zdjalem pomyslnie i dziala na erze.

    poprzednio mialem SE k800i, wczesniej SE z klapka, rozne nokie, wiec
    material porownawczy mam.

  • 4. Data: 2010-05-31 22:29:40
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-31 20:34, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > a zaluj ze nie z androidem bo lg gt 540 jest boski (i plaski jak e51). Mam
    > za 500 zl na sprzedaz nowiutki prosto salonu z simlock orange.
    > Zdjecie kosztuje 50 zl, z jednego zdjalem pomyslnie i dziala na erze.

    Jak boski to dlaczego sprzedajesz?

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-06-01 08:06:14
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak boski to dlaczego sprzedajesz?

    bo mam 6 ?

  • 6. Data: 2010-06-16 09:04:22
    Od: z <z...@g...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > poprzednio mialem SE k800i, wczesniej SE z klapka, rozne nokie, wiec
    > material porownawczy mam.

    Jak masz porównanie to wypowiedz się w temacie jakości robionych fotek
    Też dogorywa mi K800 i nic nie mogę w ludzkich pieniądzach znaleźć.

  • 7. Data: 2010-06-16 09:20:41
    Od: z <...@w...pl>

    z pisze:

    > Jak masz porównanie to wypowiedz się w temacie jakości robionych fotek
    > Też dogorywa mi K800 i nic nie mogę w ludzkich pieniądzach znaleźć.

    No dobra wiem że zdjęcia gorsze.
    Teraz pytanie wykańczające :-)
    Ile to to pochodzi na baterii???

  • 8. Data: 2010-06-16 09:35:40
    Od: z <...@w...pl>

    Będę się czepiał ale porównujemy tu do K800

    "player muzyczny, przyzwoity, ale brakuje equalizera" :-(