  • 131. Data: 2013-08-25 22:50:00
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-08-16 10:27, hisjusz pisze:

    > Renault Trafic zatarł się mojemu koledze silnik po 2 tygodniach od
    > wyjazdu z salonu. Więc jak w życiu, kwestia szczęścia.

    No tak, bo jak się jednemu na 10tys sztuk coś takiego przytrafi tzn że
    można porównywać stare do nowego ;)))

    Różnica jeszcze polega na tym że jak się coś takiego stanie w nowym to
    dostaniesz za chwile nowy silnik o ile nie była to wina kierowcy a w
    starym zostajesz Ty i zatarty silnik gdzieś na drodze ;) Pozostanie ci
    jeszcze szukanie ze szrota silnika na allegro i poszukiwanie pana
    Gienka który jak mu się uda przekładka to będzie dopiero cud...

    ---
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 132. Data: 2013-08-28 11:24:46
    Od: robot <c...@o...pl>

    W dniu 2013-08-16 07:37, ZIWK pisze:

    > Ale polactwo znaczkowi TDi bije na klęczkach pokłony :)

    Widziałem fiata, na którym chyba w celu podniesienia prestiżu, był przyczepiony z
    tyłu znaczek TDI :)

    --
    pozdro