  • 1. Data: 2011-01-12 08:03:59
    Temat: Nowe moto z UK
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Tak sobie lukam i wychodzi mi ze nowe mooto z UK moze byc nawet 30% tansze
    od tego z salonu w PL, opłat chyba u nas potem zadnych nie ma? Jeśli kupuję
    nowy w salonie i mam pierwsza rejestracje w kraju to chyba zadnych ekstra
    dodatków Pan Rostowski nie wymyslil? W koncu on tez człowiek Królowej w
    zasadzie.

  • 2. Data: 2011-01-12 09:40:46
    Temat: Re: Nowe moto z UK
    Od: "w...@g...burek.com" <w...@g...com>

    On 12 Sty, 09:03, "Carramba" <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nowy w salonie i mam pierwsza rejestracje w kraju to chyba zadnych ekstra
    > dodatków Pan Rostowski nie wymyslil? W koncu on tez człowiek Królowej w

    Za pojazd nowy (tzn z < 6000km przebiegu LUB młodszy niż 6 miesięcy)
    trzeba zapłacić VAT 23% ;-) Tak jest w przypadku samochodów i dla
    motocykli pewno jest tak samo...

    wd

  • 3. Data: 2011-01-12 10:35:06
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-01-12 10:40, w...@g...burek.com wrote:

    > Za pojazd nowy (tzn z< 6000km przebiegu LUB młodszy niż 6 miesięcy)
    > trzeba zapłacić VAT 23% ;-) Tak jest w przypadku samochodów i dla
    > motocykli pewno jest tak samo...

    Zawsze mozna zarejestrowac moto na siebie w UK (nic to nie kosztuje),
    zaplacic TAX i ubezpieczenie i jezdzic w Polsce. Po pol roku
    przerejestrowac.
    Tylko wypada wymienic lampke na taka, aby nie oslepiala i pamietac o
    ubezpieczeniu, ktore obowiazuje za garanica UK. TAX prawdopodobnie
    daloby sie uniknąc :)

  • 4. Data: 2011-01-12 17:02:37
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 12 Sty, 11:35, mleko <m...@m...ml> wrote:
    > Zawsze mozna zarejestrowac moto na siebie w UK (nic to nie kosztuje),

    alez kombinujecie. faktura eksportowa vat 0% (zamiast wliczonych w
    cene 20%), vat u nas i jeszcze tylko transport i zmiana lampy do pelni
    szczescia
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 5. Data: 2011-01-12 21:28:49
    Od: " " <t...@g...pl>

    Jeszcze prościej wyjdzie zostawić ten motocykl na miejscu (czyli w UK) i
    samemu tam się przenieść. Można jeździć cały rok na okrągło i nie trzeba
    zmieniać lampy ani prędkościomierza. Piwo sprzedawane jest na pinty (dwa Łyki
    więcej) i nie trzeba mieć przy sobie żadnych papierów (ani prawa jazdy, ani
    rejestracji, ani dowodu ubezpieczenia), przez co spada zużycie paliwa. Nigdy
    się nie pogubisz, bo jadąc konsekwentnie przed siebie, po paru godzinach i tak
    trafisz na morze(potem wystarczy skręcić w lewo).

  • 6. Data: 2011-01-12 23:43:06
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-12 10:40, w...@g...burek.com pisze:

    > Za pojazd nowy (tzn z< 6000km przebiegu LUB młodszy niż 6 miesięcy)
    > trzeba zapłacić VAT 23% ;-) Tak jest w przypadku samochodów i dla
    > motocykli pewno jest tak samo...

    Na pewno, nazywaja sie papierki : VAT-23 oraz VAT-10 takze nie wiem czy
    sie tak-to oplaca... Nie wspominajac o kosztach ubezpieczenia moto na
    Wyspach (do rejestracji w DVLa musisz miec UK adres zdaje sie tez) czy
    pozniejszych ewentualnych kombinacjach z tzw. Ubezpieczeniem Granicznym
    w Polsce i Policja jakbys chcial polatac na zoltych blachach po naszym
    "pieknym" kraju ;)

    Przerabialem temat w listopadzie takze oprocz zmiany VATu na 23%
    (zamiast 22% poprzednio) informacja jest z 1 reki. Inaczej moto musi
    miec conajmniej 6000 km przebiegu _i_ byc starsze niz pol roku zeby
    zadzial "magiczny" druczek VAT-24 (i VAT-25 pozniej).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 7. Data: 2011-01-13 06:44:57
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    zatem jest chyba ta, czy sie nie myle? Motor cena brutto 35.ooo zł w UK, po
    odjecie 20% VATU wychodzi ok 29.000 zł, na FV eksportową. W Polsce dopłaca
    do 29.000 zł VAT 23% i wychodzi 29.000 + VAT = 35670 zł.
    W salonie w Ryesyowie motorek stoi za 41.000 y, golas, zatem jestem do
    przodu jakies 5 000 zeta. Zawsze cos.
    A i UK wersja jest z kuframi, u nas golas. Czyli kolejne 3ooo zl.
    Dobrze kombinuje?

  • 8. Data: 2011-01-13 07:19:34
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-13 07:44, Carramba pisze:
> [...]
    > przodu jakies 5 000 zeta. Zawsze cos.
    > A i UK wersja jest z kuframi, u nas golas. Czyli kolejne 3ooo zl.

    Dolicz transport (~800zl) + europejska przednia lampe pewnie ze 2 tys zl
    (chyba zebedziesz liczyl na szczescie lub kupic uzywana ktora nie bedzie
    uszkodzona, porysowana itp itd) :) Wychodzi pi razy drzwi tyle co u
    dealera tutaj przy upuscie i niewiadomo co z gwarancja.. Ale Twoja kasa
    i ew. moto :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 9. Data: 2011-01-13 10:51:25
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

> [...]
    > uszkodzona, porysowana itp itd) :) Wychodzi pi razy drzwi tyle co u
    > dealera tutaj przy upuscie i niewiadomo co z gwarancja.. Ale Twoja kasa i

    A jaki jest sens wymiany lampy??? IMO brytyjskie świecą tak, że jesteś
    lepiej widoczny. Inna sprawa - Policja czy przeglądy tech.

  • 10. Data: 2011-01-13 10:59:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-13, Inead <a...@g...pl> wrote:

    > A jaki jest sens wymiany lampy??? IMO brytyjskie świecą tak, że jesteś
    > lepiej widoczny. Inna sprawa - Policja czy przeglądy tech.

    Szkoda tylko, ze jadac samemu w nocy zamiast oswietlac sobie pobocze drogi
    w poszukiwaniu chociazby jelonkow (nie doktorski?) oswietlamy sobie srodek
    drogi.

    Sam tez jezdze na angielskiej ale jednak wolalbym doswielic sobie pobocze.
    Zaden policjant mnie w lampe jeszcze nie zagladal :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200