    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Nowe liczniki
    Date: Sat, 5 Mar 2011 10:44:49 -0800 (PST)

    On 5 Mar, 17:59, "Alex Sharon" <a...@s...ca> wrote:
    > "Konrad Anikiel" wrote

    > A to Konradzie zalezy od poszczegolnych stanow.
    >
    > Np w stanie Oregon wg Ustawy Stanowej Nr.838, 25% energii dostarczanej na
    > rynek przez firmy energetyczne musi pochodzic w r.2025 ze zrodel
    > geotermicznych, farm wiatrowych, energii slonzecznej oraz innych blize
    > nieokreslonych w Ustawie 'odnawianych' zrodel.
    >
    > W celu osiagniecia 25% pulapu, wdraza sie juz stopniowe wprowadzenie tejze
    > ustawy - w r.2011 zabito 5% udzialu jako standard, ktory bedzie stopniowo
    > podnoszony corocznie nim osiagnie zabity w Ustawie cel 25% cel w 2025 r.

> [...]

    Dzięki Alec
    Chodzi mi o domowe wytwarzanie pradu, nie przemyslowe. Na własne
    potrzeby, do lampki nad zlewem, a zima do grzalek w rurach zeby nie
    zamarzly. Samo wytwarzanie nie tyle mnie obchodzi, co magazynowanie.
    Najprosciej oddac nadwyzke do sieci, a odebrac kiedy jest potrzebna. I
    tylko o to mi chodzi: jak proste/skomplikowane to jest? Nie
    technicznie, a "papierowo".
    Konrad