  • 1. Data: 2011-02-17 19:42:58
    Temat: Nowe kanały HD w N od Marca
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Telewizja "n": Od marca 25 kanałów HD
    W marcu 2011 roku telewizja "n" wprowadzi do swojej oferty trzy nowe kanały
    HD, które dostępne będą w ramach pakietów premium HBO oraz Cinemax. Łącznie
    platforma będzie posiadała w ofercie 25 kanałów HD.

    1 marca 2011 roku telewizja "n" dołączy do swojej oferty trzy nowe kanały
    wysokiej rozdzielczości: HBO2 HD, HBO Comedy HD oraz Cinemax 2 HD - czytamy
    w komunikacie operatora. Tym samym telewizja "n" wzmacnia pozycję lidera na
    polskim rynku telewizyjnym pod względem ilości kanałów HD w ofercie. Dwa
    pierwsze dostepne będą w ramach dodatkowo płatnego pakietu HBO, z kolei
    trzeci w ramach pakietu Cinemax.

    - Telewizja "n" nie tylko utrzymuje dominującą pozycję pod względem liczby
    kanałów HD na rynku telewizji satelitarnej, ale i pod względem nowatorskich
    rozwiązań technologicznych. Z przyjemnością informujemy, że telewizja n jest
    jedyną platformą telewizyjną w Polsce, która posiada w ofercie 25 kanałów
    HD, usługę telewizyjną w 3D, PVR oraz dostęp do DVB-T. Polski rynek
    telewizji satelitarnej jest niezwykle konkurencyjny - komentuje Markus
    Tellenbach, Prezes Zarządu TVN, Dyrektor Generalny Grupy TVN.

    Aktualizacja:
    Mimo oficjalnego komunikatu ze strony telewizji "n", HBO na razie nie
    potwierdza daty startu nowych kanałów, o czym informujemy tutaj. Pewne jest
    jedynie, że kanały ruszą w marcu.

    link:
    http://media2.pl/media/75006-telewizja-n:-od-marca-2
    5-kanalow-hd.html#utm_source=rss&utm_campaign=rss

    Arek.

  • 2. Data: 2011-02-18 06:26:14
    Temat: Re: Nowe kanały HD w N od Marca
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-17 20:42, Arek. pisze:
    [...]
> [...]
    > jedyną platformą telewizyjną w Polsce, która posiada w ofercie 25 kanałów
    > HD, usługę telewizyjną w 3D, PVR oraz dostęp do DVB-T.

    no, trochę tu ich poniosło. 3D ma też c+, a dvb-t to właśnie
    cyfra pierwsza wprowadziła do swoich dekoderów.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2011-02-20 07:39:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > no, trochę tu ich poniosło. 3D ma też c+, a dvb-t to właśnie
    > cyfra pierwsza wprowadziła do swoich dekoderów.

    Ja to sklerotyk jestem, bo nie mogę sobie przypomnieć. Co się wcześniej
    pokazało, Philips z DVB-T (który w momencie wprowadzenia nawet nie miał
    czego naziemnie odbierać) czy telewizja "n"?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-02-20 09:14:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.02.2011 08:39, Big Jack wrote:

    > Ja to sklerotyk jestem, bo nie mogę sobie przypomnieć. Co się wcześniej
    > pokazało, Philips z DVB-T (który w momencie wprowadzenia nawet nie miał
    > czego naziemnie odbierać) czy telewizja "n"?

    jak się philips pokazał z dvb-t to nie było tak dawno i n już
    dawno istniała.

  • 5. Data: 2011-02-20 09:28:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > pokazało, Philips z DVB-T (który w momencie wprowadzenia nawet nie miał
    > czego naziemnie odbierać) czy telewizja "n"?

    Telewizja n, ale bez dongla.
    A Philips HD Cyfry od początku nie miał w sofcie funkcji odbioru dvb-t.
    Niemniej włączyli ją wcześniej niż n.

  • 6. Data: 2011-02-20 09:30:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jak się philips pokazał z dvb-t to nie było tak dawno i n już
    > dawno istniała.

    No przecież, musiała, jako że Cyfra wprowadziła HD wyłącznie w odpowiedzi na
    powstanie N.
    Jakieś 3 miesiące później.
    Pamiętam że aktywacja pierwszego Phila HD kosztowała coś ze 200 zł.

  • 7. Data: 2011-03-07 11:21:19
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    no i są już znaczniki HD na tych kanałach