  • 11. Data: 2017-12-15 17:53:11
    Temat: Re: Nowe badania techniczne
    Od: Bolko <s...@g...com>

    ale jakość na pewno spadła
    :)

  • 12. Data: 2017-12-15 19:06:33
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bolko w
    <news:d64913dd-6384-4b0a-9d63-f934cdcb4502@googlegro
    ups.com>:

    > ale jakość na pewno spadła

    4 to za trumnę z dykty, grabarz bierze swoje...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2017-12-15 20:56:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    ups.com>:

    > 4 to za trumnę z dykty, grabarz bierze swoje...

    Pite było?

  • 14. Data: 2017-12-15 21:22:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RadoslawF pisze tak:

    > Tyle było dyskusji o nowych badaniach technicznych a jest jak było.
    > Nie biorą kasy przy wjeździe, nie wpisują do komputera bo ten mają
    > zainstalowany na końcu ścieżki.

    Gdzie? To tam pojadę :)

    Wziął 100zł z góry, zaświadczenie negatywa wydał.
    Mówi panie jak naprawisz do 14 dni to 100zł nie przepadnie.

    A ja, tak, uhum, oczywiście, już przebukowuje samolot i lecę naprawiać.
    Żebyś pan wiedział ile już setek przepadło to nie mógłbyś spać.

    Jedyny plus to chyba taki, że zaśwadczenie chroni przed lawetą?
    Naprawa powiedzmy 1000zł to można 5x pojechac na przegląd i jeżdzić 5x
    na zaśwadczeniu.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 15. Data: 2017-12-15 22:25:37
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 20:22, PiteR pisze:
    > A ja, tak, uhum, oczywiście, już przebukowuje samolot i lecę naprawiać.
    > Żebyś pan wiedział ile już setek przepadło to nie mógłbyś spać.
    >
    > Jedyny plus to chyba taki, że zaśwadczenie chroni przed lawetą?

    no pewnie tak

    > Naprawa powiedzmy 1000zł to można 5x pojechac na przegląd i jeżdzić 5x
    > na zaśwadczeniu.

    ale 100zł za dwa tygodnie... trochę drogo, nie lepiej zostawić dowód w domu
    No i w ogóle opłaca ci się trzymać auto w Polsce?

    p.s. wiesz może jaka jest procedura zarejestrowania polskiego auta w UK
    (internet mówi jedynie 'nie opłaca się') ?

    Łukasz

  • 16. Data: 2017-12-15 23:46:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ddddddddddddd pisze tak:

    > ale 100zł za dwa tygodnie... trochę drogo

    W porównaniu do wypożyczalni to chyba niedrogo. Twój ciasny
    ale własny. Znasz każdy szmer.

    > No i w ogóle opłaca ci się trzymać auto w Polsce?

    Wolność, niezależność. Wsiadasz w nocy o północy.
    Jeździsz po zadupiach pod ruską granicą. Zimno, deszcz a ty w swoim, ciepłym.

    > p.s. wiesz może jaka jest procedura zarejestrowania polskiego auta
    > w UK (internet mówi jedynie 'nie opłaca się') ?

    Pewnie finansowo nie opłaca się ale i procedura zniechęca.
    Załatwiać papiery się nie chce.

    https://www.gov.uk/importing-vehicles-into-the-uk/re
    gistering-an-imported-vehicle
    https://www.gov.uk/vehicle-registration/new-registra
    tions

  • 17. Data: 2017-12-16 01:05:31
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 22:46, PiteR pisze:

    > Pewnie finansowo nie opłaca się ale i procedura zniechęca.
> [...]

    tak na szybko patrząc to ani jakaś długa, ani skomplikowana ta
    procedura. Miałem to auto sprzedać, nawet zacząłem pisać ogłoszenie, ale
    jak oglądnąłem zdjęcia i uświadomiłem sobie, że drugiego takiego nie
    kupię to zrezygnowałem :)

    Łukasz

  • 18. Data: 2017-12-16 16:40:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 19. Data: 2017-12-16 17:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > ale jakość na pewno spadła
    >:)

    Widac po autach ktorymi jezdza ze z głodu nie przymieraja.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 20. Data: 2017-12-16 18:48:52
    Od: p...@g...com

    http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie
    -drogi/wiadomosci/news-kontrola-na-drodze-i-donos-na
    -diagnoste,nId,2478264

    Będzie siedział ? Jedna osobówka to jeszcze ujdzie ale kilka autobusów to już grubo
    ;-)