  • 1. Data: 2017-07-03 09:28:56
    Temat: Nowe auto - dwa typy i dylemat co wybrać.
    Od: p...@g...com

    Auto nowe, kwota do 60-65 tyś, rodzinka 2+2.

    Wiadomo każdy chciałby SUV-a ;-) ale w tej cenie wychodzi mi tylko klasa B+ czyli
    auta pokroju Mokka, Captur itp.

    A więc pomyślałem, duży kompakt, tu najtaniej wychodzi Astra sedan - bazowo nieco
    ponad 50 tyś zł. Jednak w przypadku astry grzechem było by nie dopłacić do silnika
    1.4 turbo, a jak silnik 1.4 turbo no to grzechem było by nie wziąć wersji z LPG, a
    jak wersja LPG no to grzechem było by nie dopłacić do promocyjnego w tej wersji
    pakietu Upgrade II. Dorzucając lakier metalik z małym rabatem kwota pewnie zamknie
    się w okolicach 65 tyś. Czyli w budżecie ale, no właśnie, auto nudne, pospolite,
    kolory nadwozia jakieś mdłe. Krótko mówiąc technicznie i ekonomicznie ok. ale za
    serce nie porywa.

    Drugi typ Hyundai Elantra 1.6 MPI wersja Comfort. Tu sprawa ma się z goła inaczej,
    auto piękne stylistycznie, technicznie również ok. ale słabsze, bez LPG no i
    droższe, budżet znacznie przekroczony.

    Co wybrać, rozum czy serce ;-) a może macie jakiś inny rozsądny typ?
    Ewentualnie dobry handlowiec z Hyundaia poszukiwany w celu negocjacji ceny :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2017-07-03 09:37:51
    Temat: Re: Nowe auto - dwa typy i dylemat co wybrać.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-07-2017 o 09:28, p...@g...com pisze:
> [...]
    > Ewentualnie dobry handlowiec z Hyundaia poszukiwany w celu negocjacji ceny :)

    A i30/kia ceed nie jest tańszy?
    Bo wymieniłeś auta z różnych segmentów, więc porównanie ma średni sens.

  • 3. Data: 2017-07-03 10:07:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Jul 2017 00:28:56 -0700 (PDT), p...@g...com napisał(a):

    > Co wybrać, rozum czy serce ;-) a może macie jakiś inny rozsądny typ?

    Astra kombi - ładniejsza :)
    Z nowych suv-ów w tej cenie to chyba tylko Duster, za to będzie full-wypas.
    Jakoś nie słychac narzekań na Dacie, więc może to nie takie złe wyjście.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2017-07-03 11:13:02
    Od: p...@g...com

    > A i30/kia ceed nie jest tańszy?
    > Bo wymieniłeś auta z różnych segmentów, więc porównanie ma średni sens.

    Segment ten sam Astra-Elantra, to kompakt i to kompakt, oba w sedanie.
    Co do i30 (nowy model) i Kia ceed droższe po doposażeniu i ciaśniejsze od Elantry i
    do tego silniki z bezp. wtryskiem więc ewentualny LPG wykluczony.

  • 5. Data: 2017-07-03 11:18:26
    Od: p...@g...com

    > Astra kombi - ładniejsza :)
    > Z nowych suv-ów w tej cenie to chyba tylko Duster, za to będzie full-wypas.
    > Jakoś nie słychac narzekań na Dacie, więc może to nie takie złe wyjście.

    Chciałem dużego kompakta a nie podwyższone Clio 2 z logiem Dacii :)
    No i sporo jeżdżę po trasie więc coś stabilniejszego przy wyższych prędkościach.

  • 6. Data: 2017-07-03 11:21:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik piotrII napisał w wiadomości
    >Auto nowe, kwota do 60-65 tyś, rodzinka 2+2.
    >Wiadomo każdy chciałby SUV-a ;-)

    A te SUV to jakies lepsze ?

    Inna sprawa ze w porownaniu z duzym kompaktem to moze i lepsze.
    A moze jednak jakies kombi ?

    J.

  • 7. Data: 2017-07-03 11:28:05
    Od: p...@g...com

    > A te SUV to jakies lepsze ?
    >
    > Inna sprawa ze w porownaniu z duzym kompaktem to moze i lepsze.
    > A moze jednak jakies kombi ?

    Chętnie, ale jakie w tej cenie z sensownym silnikiem, wyposażeniem, aut. klimą,
    alufelgami?

  • 8. Data: 2017-07-03 11:31:27
    Od: p...@g...com

    Kompaktowy sedan dla 2+2 ?
    Te 12 KM różnicy naprawdę gra rolę ? Jeździłem astra z tym silnikiem i to był dramat
    :-)

  • 9. Data: 2017-07-03 11:43:03
    Od: p...@g...com

    > Kompaktowy sedan dla 2+2 ?
    > Te 12 KM różnicy naprawdę gra rolę ? Jeździłem astra z tym silnikiem i to był
    dramat :-)

    Dramat, mówisz o Astrze 1.4 turbo 140 KM?
    No wiadomo że karku nie złamie ale dramat? :)

  • 10. Data: 2017-07-03 13:14:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 11:21, J.F. pisze:

    > A te SUV to jakies lepsze ?

    Wygodniejsze dla ludzi wysokich mających problemy z kręgosłupem,
    zdecydowanie wygodniej wsiada i wysiada się do aut podwyższonych typu SUV.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl