  • 11. Data: 2016-03-04 13:36:48
    Temat: Re: Nowe Raspberry Pi 3 jest już 64-bitowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 marca 2016 12:35:21 UTC+1 użytkownik Elektrolot napisał:
    > A to taki problem samemu sprawdzić?
    >
    > http://pl.rs-online.com/web/p/products/8968660/
    "Kibic z dala się nie wpi....."
    Po kiego mam jeszcze ja sprawdzać jak Mario zamawiał więc zna cene i podał.

  • 12. Data: 2016-03-04 14:10:48
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 13:34, Kris pisze:
    > Czyli na iboodzie podobna cena(a nawet taniej) bo tam jeszcze karte pamięci, kabel
    hdmi i kabel lan dokładali(ale nie każdemu to potrzebne).

    Czyli specjalna oferta, na którą muszę polować. I wprawdzie wyjdzie
    trochę drożej, ale za to masz parę niezbyt potrzebnych dodatków.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2016-03-04 14:17:15
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 13:33, Piotr Wyderski pisze:

    > A po co Wam to? (Pytam zupełnie bez podtekstów, czysta ciekawość).
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Ze starego Pi (256 MB) zrobię sobie może za pomocą Codesys wizualizację
    do automatyki domowej. Jak będę miał czas :) A nowym będzie się bawił
    syn. Na razie pewnie wrzucimy Kodi i zobaczymy co daje się oglądać w
    sieci. A później może sobie coś będzie pisał pod linuksem. Robił coś pod
    Galileo z podpiętymi peryferiami to może też popróbować pod Pi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2016-03-04 15:53:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 marca 2016 13:33:25 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
    > A po co Wam to? (Pytam zupełnie bez podtekstów, czysta ciekawość).

    Dla mnie niepotrzebne do niczego.
    Przeczytałem ten watek, przy okazji wpadł mi link z ibooda(bo śledze ich oferty) to
    zapodałem.
    A odnośnie ibooda- okazało się jak zawsze prawie- to co oni tam w promocjach tych
    jednodniowych dają można normalnie za podobna cenę kupić.
    Wyjątkiem który zauważyłem była kiedyś całkiem przyzwoita myjka nilfisk z wieloma
    akcesoriami. I wtedy cena iboodowa była faktycznie atrakcyjna.