  • Data: 2011-05-16 10:42:58
    Temat: Re: Nowe Prawo - Rowerzysta z Prawej
    Od: climbus <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 16, 2:31 am, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Skup się pedalarzu - jebać praktykę. Padło pytanie o "prawo" ...
    > kierowca "blachosmroda" nie zajmie prawej "krawędzi" - mandat
    > ... Kumasz pojebie ?

    Myślę, że ton wypowiedzi dokładnie obrazuje Twój stan psychiczny.
    Człowieku, przejdź się na spacer pooddychaj świeżym powietrzem,
    wyluzuj. Świat stanie się piękniejszy.

    > Wkurwiające jest to, że daje się jakieś uprawnienia tumanom na
    > rowerach nie wymagając za grosz od tych znajomości PORD, czyli
    > zasad obowiązujących na jezdni.

    Duża część "tumanów" ma prawo jazdy. Mam prawo jazdy a i tak wyzywasz
    mnie od "tumanów", "pedalarzy", "pojebów". Od każdego uczestnika ruchu
    wymaga się znajomości przepisów.

    > Wracając - nie, nie zniesiono obowiązku trzymania się prawej
    > krawędzi jezdni - czytaj, debile na rowerach mogą "w świetle"
    > prawa urywać autom lusterka. I tak skończy się ta nowela -
    > Debile z pedałami w ramach dżihadó będą urywać lusterka z buta,
    > bo masz im zostawić miejsce, mimo tego, że nie masz prawa
    > zostawiać miejsca.

    W przypływie swojej inteligencji wytłumacz mi proszę gdzie masz zapis
    o dopuszczeniu do urywania lusterek z buta? I zapoznaj się z terminem
    "możliwie blisko prawej krawędzi jezdni". Panie "nie tumanie" znający
    przepisy i przestrzegający ich.

    Zrozumcie, że tylko dobra wola z obu stron do czegokolwiek doprowadzi.
    Zostaw miejsce dla rowerzysty on odpłaci ci się tym samym. Nie
    wyprzedzam samochodów przed światłami jeżeli ich jest kilka i wiem, że
    zaraz będą wyprzedzali mnie na nowo. Z drugiej strony po co wyprzedza
    jak zaraz i tak będzie stał? Coś mu to da, że pojedzie kawałek
    szybciej?

    Pozdrawiam kierowców samochodów.