  • 1. Data: 2010-09-03 00:12:43
    Temat: Nowe Lancie Delta olsztyńskiej drogówki
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    Witam

    Nowe radiowozy, które będzie można spotkać na Warmii i Mazurach :)

    "Warmińsko-mazurscy policjanci dostali w czwartek 12 supernowoczesnych
    radiowozów: 6 lanci delta oraz 6 fiatów ducato - ambulansów pogotowia
    ruchu drogowego[...]"
    http://gazetaolsztynska.pl/15781,Piracie-drogowy-str
    zez-sie-policja-dostala-nowe-auta.html

    Taaak, ciekawe teraz tylko ile czasu spędzą na drogach a ile w
    warsztacie : )

  • 2. Data: 2010-09-03 01:04:46
    Temat: Re: Nowe Lancie Delta olsztyńskiej drogówki
    Od: AL <a...@s...tam>

    Hautameki pisze:

    > Taaak, ciekawe teraz tylko ile czasu spędzą na drogach a ile w
    > warsztacie : )

    a czy masz jakies podstawy by tak twierdzic?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-09-03 01:41:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Sep 2010 15:12:43 -0700, osobnik zwany Hautameki
    wystukał:

> [...]
    zez-sie-policja-
    dostala-nowe-auta.html

    > Taaak, ciekawe teraz tylko ile czasu spędzą na drogach a ile w

    Lancie to nie wiem, ale Ducato to nie do zajechania są

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-09-03 01:52:08
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-09-03 00:12, Hautameki pisze:

    > http://gazetaolsztynska.pl/15781,Piracie-drogowy-str
    zez-sie-policja-dostala-nowe-auta.html

    "1 przecinek 9 mocy" w tym materiale TVP Olsztyn to oznacza co? Ze ma
    1,9KM? Mogli dac bardziej ogarnietego do wypowiadania sie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 5. Data: 2010-09-03 07:58:51
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 15:12:43 -0700 (PDT), Hautameki napisał(a):

> [...]
    >
    > "Warmińsko-mazurscy policjanci dostali w czwartek 12 supernowoczesnych
    > radiowozów: 6 lanci delta oraz 6 fiatów ducato - ambulansów pogotowia

    Właściwie, to dlaczego nagle Lancie i Ducato?

    Zdawało mi się, że od jakiegoś czasu konsekwentnie realizowane jest
    ujednolicanie pojazdów policji i że nowe radiowozy to Kia (o ile co do
    wyboru modelu nie mam zdania, to samo ujednolicenie wydaje mi się bardzo
    sensowne).

    --
    Yakhub

  • 6. Data: 2010-09-03 08:31:53
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Yakhub wrote:

> [...]
    > ujednolicanie pojazdów policji i że nowe radiowozy to Kia (o ile co do
    > wyboru modelu nie mam zdania, to samo ujednolicenie wydaje mi się bardzo

    Źle Ci się wydawało. Co jakiś czas jest przetarg w zależności od potrzeb, a
    auta wygrywającego podmiotu trafiają na drogi. Prawo zabrania wyboru wg
    marki/modelu itp - wybiera się wg parametrów i potrzeb (tyle teorii).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2010-09-03 08:52:39
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > a czy masz jakies podstawy by tak twierdzic?

    tak na rzut oka laika, to są te lancie za niskie na nasze drogi

  • 8. Data: 2010-09-03 09:11:39
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Wrz, 07:58, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

> [...]
    > ujednolicanie pojazdów policji i że nowe radiowozy to Kia (o ile co do
    > wyboru modelu nie mam zdania, to samo ujednolicenie wydaje mi się bardzo

    Ujednolicenie jest bardzo bardzo bardzo bezsensowne. Przeciez to
    "oddanie" sie w niewole jednego dostawcy, ktory jako monopolista moze
    dyktowac ceny, zarowno samochodow jak i obslugi, a "szybka" zmiana
    jest niemozliwa bo flota samochodowa w Policji jest orgomna. Inna
    sprawa, ze potrzeby Policji sa tak zroznicowane, ze trudno wybrac
    jedna marke, ktora je bedzie zaspokajac.

    Podobnie bezsensowne jest nabywanie aut na wlasnosc.

    Policja powinna auta brac w leasing - nie bedzie potrzeby utrzymywania
    wlasnej sieci warsztatow.

  • 9. Data: 2010-09-03 09:18:54
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-09-03 08:52:39 Borzymir

    > tak na rzut oka laika, to są te lancie za niskie na nasze drogi

    Ta fotka jest jakaś "lewa", albo ten "język" pod atrapą
    chłodnicy daje takie wrażenie -- one mają normalny prześwit.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2010-09-03 10:27:01
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-03 09:11, BK pisze:

    > Podobnie bezsensowne jest nabywanie aut na wlasnosc.
    >
    > Policja powinna auta brac w leasing - nie bedzie potrzeby utrzymywania
    > wlasnej sieci warsztatow.

    To z samego leasingu nie wynika. Wszystko zależy od tego, jak napisana
    jest umowa leasingu (lub długoterminowego wynajmu, który byłby tu chyba
    lepszy) - obowiązki serwisowania można powierzyć zarówno właścicielowi,
    jak i użytkownikowi.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański